شناسهٔ خبر: 67040753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

­توصیه نماینده ولی‌ فقیه در حج و زیارت؛ آماده حل مشکلات احتمالی باشید

نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت از مسئولان مختلف بخش‌های ستاد مکرمه خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از هرگونه اتفاقات پیش‌بینی نشده اتخاذ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست مسئولان ستاد مکه که با حضور رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد عملیات حج ۱۴۰۳ برگزار شد خواستاراتخاد تدابیر لازم برای آمادگی به منظور حل مشکلات احتمالی شد و گفت: هیچ برنامه‌ای بدون نقص نیست، چراکه ممکن است در مرحله اجرا، مجریان امر یا زائران به صورت کامل توجیه نباشند لذا باید همه مسائل و راهکار‌ها از قبل شناسایی و تدبیر شود.

وی گفت: در زمانی که با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مواجه هستیم، لازم است الگویی مناسب اجرا و مدیریت تعریف شود وهمه مجریان از آن تبعیت کنند.

سرپرست حجاج ایرانی در سرزمین وحی افزود: انتقال زائران ایرانی از مدینه به مکه و بالعکس با قطار تصمیم و حرکت شایسته و مهمی بود که با نظم و آرامش و تدبیر صورت گرفته و تحسین و قدردانی همه زائران را درپی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب همچنین با اشاره به برخی امور اجرایی و فرهنگی بر پیشرو بودن برنامه‌های حج امسال نسبت به سال گذشته اشاره و از تلاش همه خادمان ضیوف‌الرحمن تشکر کرد.

در این نشست مسئولان بخش‌های مختلف ستاد مکه مکرمه از جمله اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل و... گزارشی از وضع موجود ارائه کردند. همچنین بررسی تدابیر اتخاذ شده برای اسکان زائران در ایام تشریق در چادر‌های عرفات و منا از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

 

نظر شما