شناسهٔ خبر: 67033594 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

لحظه نفسگیر آزادسازی گروگان توسط پلیس در کوه‌های شهرستان داراب/ویدئو - مردم سالاری آنلاين

پلیس استان فارس موفق شد طی هدایت عملیاتی گروگان را از دست گروگانگیران در کوه‌های اطراف شهرستان داراب آزاد کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، ویدئو این درگیری و آزادکردن گروگان توسط ماموران پلیس در کوه های شهرستان داراب را ببینید.

همچنین سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: پیش از ظهر چهاردهم خردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش مردی ۴۰ ساله و درخواست مبلغ زیادی وجه نقد در قبال آزادی وی در یکی از روستاهای شهرستان داراب، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مأموران سریعاً در محل حاضر و مطلع شدند که ۴ نفر مسلح به سلاح گرم با ورود به منزل مردی ۴۰ ساله وی را گروگان گرفته و سریعاً با یک دستگاه سواری پژو از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس فارس با بیان این‌که به منظورِ حفظ جان گروگان سریعاً طرحِ مهار در شهرستان داراب اجرا شد و گروگان‌گیرها تحت محاصره قرار گرفتند، افزود: پس از چندین مرحله هشدار و عدم توجه به اخطارهای پلیس، پس از ۳ ساعت درگیری و تیراندازی متقابل؛ مأموران انتظامی موفق شدند ۲ نفر از گروگان گیران را دستگیر کنند که در این خصوص یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد و متهمین ۲۳ و ۴۳ ساله در بازجویی اولیه انگیزه خود را از این اقدام اختلافاتِ مالی اعلام نمودند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه گروگان آزاده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، بیان کرد: پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان با جدیت و برابر قانون برخورد می‌کند.

دانلود

برچسب‌ها:

نظر شما