شناسهٔ خبر: 67030014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی واحدهایی با معیار تولید و اشتغال بالا

تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان

از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شهرک‌های صنتعی شرق اصفهان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره کار شهرستان کوهپایه در این مراسم گفت: در ۳ شهرک صنعتی ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال است که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را فراهم کرده است.
حسین باقری با اشاره به اینکه ملاک انتخاب صنعتگران برتر میزان تولید و اشتغال بالا بود، گفت: یکی از ملاک‌های مهم دیگر، داشتن کم‌ترین تخلفات و پرونده‌های قضایی است.
مشاوره فرهنگی اداره کل محیط زیست استان گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته محیط زیست هستیم صنعتگرانی انتخاب شدند که در زمینه محیط زیست کم‌ترین تخلفات را داشتند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11186813"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4252287/11186813?width=600&height=350"></script></div>


قادریان افزود: در استان اصفهان ۱۳ میلیارد مکعب آب تراز منفی است یعنی بیش از حد مجاز استفاده می‌شود برای همین از صنعتگران خواسته می‌شود به سمت صنایع کم آب با بهره وری بالا بروند.
شهرستان کوهپایه در شرق اصفهان داری ۳ شهرک صنتعی با ۶۰۰ واحد فعال است.

تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان تجلیل از ۱۵ صنعتگر برتر و پیشکسوت شرق اصفهان

نظر شما