شناسهٔ خبر: 67626934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همایش «شیرخوارگان حسینی» فردا در استان قزوین برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی فردا در بیش از ۱۱۸ مکان مذهبی برگزار خواهد شد. معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی فردا در بیش از ۱۱۸ مکان مذهبی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام میثم عباسپور در این باره اظهارداشت: به مناسبت ماه محرم ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی در بیش از ۱۱۸ مکان مذهبی اعم از حسینیه، مسجد و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها با همکاری اداره اوقاف در بقاع متبرکه و مساجد برگزار می شود.

عباسپور تصریح کرد: دوخت لباس متبرک به نام حضرت علی اصغر(س) سالهاست در امامزاده حسین (ع) قزوین انجام می شود و پیش‌بینی می کنیم امسال بیش از ۱۰ هزار لباس متبرک در مجموعه بقاع متبرکه استان دوخته شود.

همایش «شیرخوارگان حسینی» فردا در استان قزوین برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: این البسه در بین عزاداران حاضر در ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی توزیع و اهدا می‌شود.
 
حجت‌الاسلام عباسپور بیان کرد: بقاع متبرکه در سطح یک، دو و سه سطح ‌بندی شده‌اند و برنامه‌های متفاوتی بر این اساس پیش بینی شده است و به طور کلی در همه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شاخص استان برنامه‌های ویژه عزاداری حسینی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

نظر شما