شناسهٔ خبر: 67029729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد؛

معرفی ۲۵ واحد صنفی متخلف به تعزیرات قزوین

یک مسئول خبر داد؛ مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی ۲۵ واحد صنفی متخلف در استان به تعزیرات حکومتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا در قزوین، جمشید خدایاری با اعلام این خبر گفت: بازرسان جهاد کشاورزی طی ۴۸ ساعت گذشته از ۶۷ واحد صنفی در اقبالیه، نظام آباد، اسماعیل آباد و نجف آباد شامل نانوایی، مرغ فروشی، قنادی، سوپرمارکت و صنف و صنعت بازدید کردند.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: پس از بازرسی‌های صورت گرفته از میان این واحدها، ۲۵ واحد صنفی متخلف شناخته شده و برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خدایاری با بیان اینکه واحدهای متخلف شامل ۱۳ مورد نانوایی و ۱۲ مورد مرغ فروشی بود، تشریح کرد: واحدهای نانوایی به دلیل کم فروشی، کنجدپاشی و بهداشت و واحدهای مرغ فروشی‌ نیز به دلیل درج نکردن قیمت، گرانفروشی و تداخل صنفی جریمه می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظارت بر صحت توزیع کالاهای اساسی به شکل شبانه روزی در دستور کار سازمان قرار دارد و در همین راستا روزانه سه تیم گشت زنی در استان قزوین فعالیت می‌کنند که ۲ تیم صبح و یک اکیپ بعد از ظهر به مراکز عرضه کالاهای اساسی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما