شناسهٔ خبر: 67025209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معرفی ۲۵ نانوایی و مرغ‌فروشی متخلف در قزوین به تعزیرات

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی استان قزوین از معرفی ۲۵ واحد صنفی متخلف از جمله ۱۳ نانوایی و ۱۲ مرغ‌فروشی به تعزیرات خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به بازدید از ۶۷ واحد صنفی شامل نانوایی، مرغ‌فروشی، قنادی و سوپرمارکت در صنف و صنعت اظهار کرد: این بازرسی‌ها در سطح شهرستان قزوین و حومه شامل اقبالیه، نظام‌آباد، اسماعیل‌آباد و نجف‌آباد صورت گرفته است.

وی از شناسایی ۲۵ واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود: این ۲۵ واحد صنفی از جمله ۱۳ نانوایی و ۱۲ مرغ‌فروشی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد که نزدیک به ۴۰ درصد کل واحدهای صنفی مورد بازدید، محسوب می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی استان با بیان اینکه کم‌فروشی، کنجدپاشی و رعایت نکردن بهداشت تخلفات اصلی نانوایی‌های یادشده بوده است، اضافه کرد: مرغ‌فروشی‌ها نیز به دلیل درج نشدن قیمت، گران‌فروشی و نبود تداخل صنفی جریمه شدند.

خدایاری ادامه داد: نظارت بر صحت توزیع کالاهای اساسی به شکل شبانه‌روزی در دستور کار قرارگاه امنیت غذایی قرار دارد و در همین راستا روزانه سه اکیپ گشت‌زنی در استان فعالیت می‌کنند که دو اکیپ صبح و یک اکیپ بعدازظهر به بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی می‌پردازند.

نظر شما