شناسهٔ خبر: 67027927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبر داد:

تعمیر و بهسازی ۶۳ فیدر فشار متوسط در گیلان

محدثه مهدوی

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از افزایش ضریب پایداری شبکه فشار متوسط از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۳ فیدر فشار متوسط تعمیر و بهسازی شده است.

صاحب‌خبر -

مسعود صادقی خمامی امروز، ۱۶ خردادماه از اجرای ۸۶ مرحله طرح افزایش تاب آوری با اعتباری معادل دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه‌های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران خبر داد و اظهار کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری، بازسازی شبکه‌های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: با توجه به دستورالعمل‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگوها و روش‌های متنوع هم‌افزایی به منظور کاهش آسیب‌پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: مقاوم سازی شبکه‌های توزیع، ارتقاء قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقاء تاب آوری، بهره‌گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه‌ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقاء تاب‌آوری است.

صادقی در همین راستا اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ‌ها در شرایط سخت و بحرانی و تعریف یک ساختار مناسب از برآورد خرید تجهیزات تا انجام تعمیرات را از دیگر مزایای این طرح جهادی دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون طی ۸۶ مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۲۶۲ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۱۳۸۷ نفر ساعت روی قریب به ۱۰۰ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.

وی تاکیدکرد: تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه‌های توزیع با تجمیع اکیپ‌های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می‌پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون ۶۳ فیدر فشار متوسط با صرف اعتباری معادل دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعمیر و بهسازی شده است.

صادقی گفت: اجرای این قبیل فعالیت‌ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکان است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما