شناسهٔ خبر: 67401971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیش بینی ۴۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در خلیل آباد

فرماندار خلیل آباد گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی اظهار کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان فراهم شده است که در این راستا ۴۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات با ستاد شهرستان همکاری دارند.

وی افزود: نمایندگان فرماندار حلقه ارتباط و مدیر میدان انتخابات در هر شعبه برگزاری در آن روز هستند.

خوشنویس با گرامیداشت یاد و خاطرات شهید جمهور شهید رئیسی اقدامات صورت گرفته را در زمانی کوتاه در امر برگزاری انتخابات یاد آور شد و بیان کرد: تمام تلاش خود را داشته باشید تا در روز انتخابات به دور از همه حواشی، انتخاباتی شایسته را همچون دوره‌های قبلی در شهرستان داشته باشیم.

وی بر بی طرفی تمام مجریان انتخابات تاکید کرد و اذعان داشت: همه رؤسای ادارات و نمایندگان فرماندار باید تا پایان انتخابات در همه زمینه‌ها بی طرفی خود را داشته باشند و لذا در صورت اینکه جانبداری از شخص و فردی را داشته باشند نمی‌توانید نماینده فرماندار باشید.

خوشنویس رأی مردم را حق الناس دانست و توضیح داد: عوامل اجرایی و نظارتی در شعب اخذ رأی امانتدار مردم هستند. امیدواریم همچون دوره‌های قبل در خلیل آباد انتخاباتی پر شور را داشته باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزوده شود.

خبرنگار /حسین نوری

 

نظر شما