شناسهٔ خبر: 67019609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پایان غم‌انگیز برای پیدا کردن مردی پس از ۵ روز

عملیات خارج کردن پیکر مردی که در چاه عمیق در هشترود سقوط کرده بود، پس از ۱۱۷ ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه با تعریض چاه به پایان رسید و تلاش‌ها برای نجات جان وی بی‌نتیجه بود.

صاحب‌خبر -

میرعلی آقا سیدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، گفت: عملیات نجات مرد ۴۵ ساله هشترودی که از روز پنجشنبه شب در چاه عمیقی در روستای کله نورود محبوس شده بود، با تلاش شبانه‌روزی امدادگران هلال احمر، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های ذیربط به پایان رسید.

به گزارش مهر، وی افزود: عملیات نجات به دلیل قطر کم چاه و موقعیت نامناسب فرد سقوط کرده، با مشکلات فراوانی روبرو شده است. در نهایت با تعریض چاه، پیکر این فرد از چاه خارج شد.

فرید قشلاقی، فرماندار هشترود در این خصوص گفت: با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری تیم‌های امدادی، پیکر این فرد از چاه خارج شد. جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه همه دستگاه‌های ذیربط و همچنین صبر و شکیبایی خانواده این فرد تقدیر و تشکر کرد.

متأسفانه تلاش‌ها برای نجات جان این فرد بی‌نتیجه بود و وی در همان ساعات اولیه سقوط در چاه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است؛ در این عملیات سخت و طاقت فرسا که از شب پنجشنبه آغاز شد چهار تیم امدادی هلال احمر، تیم امدادی آتش نشانی تهران، آتش نشانی شهرداری هشترود، اورژانس و سایر خدمات خدمات رسانی مشارکت داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما