شناسهٔ خبر: 67363098 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت جاده های کشور؛ ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال ۵ تیر

صاحب‌خبر -

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

آخرین وضعیت جاده های کشور؛ ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال ۵ تیر
تین نیوز

مرکز مدیریت راه ای کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال، آخرین وضعیت راه های کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

 

به گزراش تین نیوز، مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد با توجه به اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات است، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار می باشد.

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

۴- بلده - دوآب

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بعضی نقاط استان های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: پنجشنبه و جمعه در استان های ساحلی خزر، بعضی نقاط استان های کردستان، زنجان، قزوین، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های البرز، تهران و سمنان، بارش خواهیم داشت و از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه تشدید بارش و کاهش محسوس دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده پیش بینی می شود و تا روز جمعه در شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می رود.

ضیائیان ادامه داد: امروز پدیده گرد و خاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست و از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه، خلیج فارس و دریای خزر مواد پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت کنونی هوای اهواز به عنوان گرم ترین مرکز استان کشور، صاف، قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر وزش باد با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود که طی پنج روز آینده بیشینه دمای هوای این مرکز استان بین ۴۸ تا ۴۹ درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: وضعیت کنونی آسمان تهران، قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت ها افزایش ابر و وزش باد شدید، گاهی رگبار، رعدوبرق، باد و گردوخاک با بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۶ درجه سانتی گراد است که طی پنج روز آینده بیشینه دمای هوای این مرکز استان، بین ۳۷ تا ۳۹ درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف، از بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و گردوخاک با بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۳ درجه سانتی گراد است و روز چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و گردوخاک با بیشینه ۳۶ و کمینه ۲۱ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

سایز فایل صوتی:1.03M | مدت زمان:00:01:04 | دانلود فایل صوتی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما