شناسهٔ خبر: 67016042 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

آیا باید گلکسی اس 24 سامسونگ را خرید؟

مهتاب جهاندار

صاحب‌خبر -

شرکت سامسونگ سری گلکسی اس 24 را ژانویه رونمایی کرد و اکنون در سراسر جهان قابل خرید هستند. در این بین یک پرسش به وجود می‌آید آیا باید گلکسی اس 24 خرید؟

در برخی صنایع گذر چهار ماهه چندان تغییری ایجاد نمی‌کند اما در صنعت تلفن هوشمند طی مدت زمان چهار ماه شاهد عرضه گوشی‌های متحول شده می‌توان بود و در این بین پرسشی به وجود می‌آید آیا باید یک گلکسی اس 24 تهیه کرد؟

در ادامه دلایلی را عنوان خواهیم کرد که آیا باید این گوشی را بخرید یا خیر.

1-اگر طرفدار سامسونگ هستید خریداری کنید

آیا باید گلکسی اس 24 سامسونگ را خرید؟

اگر از طرفداران سامسونگ هستید و قصد دارید یک گوشی جدید برای خود بخرید، در بیشتر موارد با گلکسی S24 یا یکی از مدل‌های آن اشتباه نخواهید کرد. بعید است که سامسونگ گلکسی اس 25 تا قبل از ژانویه 2025 عرضه شود، بنابراین هنوز انتظار طولانی است و در این بین تنها گوشی‌های سامسونگ که ممکن است بهتر باشند سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 هستند.

اما اینها تلفن های تاشو محسوب شده، بنابراین آنها یک چشم انداز بسیار متفاوت هستند و احتمالاً از قبل می‌دانید که آیا یک تلفن تاشو می‌خواهید یا نه. در غیر این صورت، می‌توانید با خیال راحت یک سامسونگ Galaxy S24 یا برای بهترین گزینه ممکن یک سامسونگ Galaxy S24 Ultra را خریداری کنید. صرف نظر از اتفاقات دیگری که در بازار گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهد، احتمالاً این گوشی‌ها برای چندین ماه در بین بهترین گوشی‌های هوشمند باقی خواهند ماند، بنابراین برای طرفداران سامسونگ ایده‌آل هستند.

2-اگر به دنبال یک گوشی جدیدتر هستید خریداری نکنید

آیا باید گلکسی اس 24 سامسونگ را خرید؟

همانطور که اشاره شد، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 در راه هستند و هر دو گوشی احتمالا در ماه جولای وارد بازار می‌شوند. اما این همه چیز نیست. همچنین سری آیفون 16 احتمالاً در ماه سپتامبر عرضه می‌شود، سری گوگل پیکسل 9 احتمالاً در ماه اکتبر از راه خواهند رسید و گوشی‌های مختلف دیگری مانند OnePlus 13 در راه هستند.

بنابراین گزینه‌های هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که می‌توانند در چند ماه آینده منتظر آنها باشید و البته بعد از آن سامسونگ گلکسی S25 وجود دارد، اگرچه انتظار نداریم تا اوایل سال 2025 شاهد آن باشیم.

3-اگر برای مدتی قصد گوشی جدید ندارید اس 24 کافی است

آیا باید گلکسی اس 24 سامسونگ را خرید؟

سامسونگ گلکسی اس 24 و سایر اعضای آن، گوشی‌های قدرتمند و پر ویژگی‌هایی هستند که احتمالاً برای سال‌ها احساس کندی یا قدیمی بودن ندارند. بهتر از آن، آنها با وعده هفت سال به‌روزرسانی اندروید عرضه می‌شوند، بنابراین گوشی‌های ایده‌آلی برای استفاده طولانی مدت هستند. بنابراین اگر همیشه دنبال جدیدترین مدل نیستید، خرید سامسونگ گلکسی S24 اکنون انتخاب خوبی خواهد بود.

4-اگر دنبال دوربین بهتر هستید نخرید

آیا باید گلکسی اس 24 سامسونگ را خرید؟

سامسونگ گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و به خصوص سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا همگی دوربین‌های عالی دارند. در واقع، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در حال حاضر صدر لیست بهترین گوشی‌های دوربین دار ما قرار دارد.

اما افشای اطلاعات پیرامون سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا عمدتاً بر روی دوربین‌ها متمرکز شده است و نشان می‌دهد که آنها حتی بهتر خواهند بود. در حالی که اختلاف نظر بین منابع وجود دارد، شنیده‌ایم که ممکن است یک حسگر اصلی بهبود یافته و یک لنز زوم متغیر داشته باشد که می‌تواند به صورت اپتیکال تا فواصل کانونی متعدد زوم کند.

 برندهای دیگر نیز گوشی‌های دوربین دار امیدوار کننده‌ای در راه دارند. به عنوان مثال، آیفون 16 پرو مکس می‌تواند یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور اصلی ارتقا یافته داشته باشد. در سوی دیگر پیکسل 9 پرو نیز احتمالاً دوربین‌های عالی خواهد داشت.

5-اگر یک گوشی عالی می خواهید همین حالا آن را بخرید

آیا باید گلکسی اس 24 سامسونگ را خرید؟

در نهایت، اگر سامسونگ Galaxy S24، Galaxy S24 Plus یا Galaxy S24 Ultra خریداری کنید، اشتباه نخواهید کرد.به استثنای سری آیفون 15، در حال حاضر هیچ چیز بهتری وجود ندارد و اگرچه ممکن است در اواخر سال جاری شاهد گوشی‌های بهتری باشیم، بعید به نظر می‌رسد که پیشرفت‌های زیادی داشته باشند.

بنابراین، مگر اینکه واقعاً برای مدل یا ویژگی دیگری که سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاقد آن است، صبر کنید، دلیل کمی برای نخریدن آن وجود دارد. به علاوه، با توجه به اینکه سری گلکسی اس 24 سامسونگ دیگر کاملاً جدید نیستند، اغلب می‌توانید این گوشی‌ها را با قیمتی کمتر از قیمت عرضه‌شان پیدا کنید. بیشتر صبر کنید و ممکن است آنها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید، به خصوص در دوره‌های فروش مانند جمعه سیاه، اما تا آن زمان رقابت بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

بنابراین، اگر در حال حاضر به دنبال یک گوشی جدید هستید و از چیزی که در بالا به آن اشاره کردیم به تعویق نمی‌افتید، پس دلیل کمی وجود دارد که از خرید سامسونگ گلکسی S24 منصرف شوید.

 

نظر شما