شناسهٔ خبر: 67014632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی اندیشه‌های امام سرفصلی مهم در جهاد تبیین است

امام جمعه ماکو گفت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین است که در این راستا لازم است در ابتدای امر افکار و اندیشه‌های امام تبیین و معرفی شود.

صاحب‌خبر -

معرفی اندیشه‌های امام سرفصلی مهم در جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی، امام جمعه ماکو امروز 15 خرداد در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام و بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد در مسجد جامع ماکو برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولین و خواص این است که در راستای جهاد تبیین گام بردارند.

وی مهم‌ترین سرفصل در جهاد تبیین را معرفی و روشنگری درباره اندیشه‌های امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: نسل‌های جدید کشورمان را باید با آمال، اندیشه‌ها و اهداف بلند حضرت امام بیش از پیش آشنا کنیم.
امام جمعه ماکو تنها راه برای سد کردن تحریف افکار امام را معرفی اندیشه‌ها و راهبردهای ایشان عنوان کرد و ادامه داد: وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام همچنین فرمایشات رهبر انقلاب درباره اهداف امام بهترین راه برای شناختن این مرد بزرگ است، پس باید به آنها رجوع کنیم.
حجت‌الاسلام هاشمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) اضافه کرد: با وجودی که سال‌ها از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی می‌گذرد ولی همچنان می‌طلبد افکار ایشان بازخوانی شده و روشن شود چراکه نسل جدید محضر حضرت امام را درک نکرده‌اند.
وی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب به ویژه قیام 15 خرداد، این روز را یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: تاریخ انقلاب سرشار از رویدادهایی است که نشان‌دهنده اوج ایستادگی ملت است پس باید مطالعه شده و با روش‌هایی جذاب برای نسل جدید نیز بیان شود.
این مسئول ضمن ابراز تاسف از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و به شهادت رسیدن آیت‌الله رئیسی خادم امام رضا(ع) و سایر دولتمردان، گفت: خدمات رئیس دولت سیزدهم چیزی نیست که بتوان فراموش کرد یا نسبت به آن بی‌توجهی کرد.

 

نظر شما