شناسهٔ خبر: 67005522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

سرهنگ کریمی به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه ۱۳۶۸ روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع با مقتدای خویش است ،روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند. رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید؛ چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده است.

حضرت امام خميني (ره) با اراده پولادين خود كه ريشه در ايمان و توكل به خداوند متعال داشت توانست با تمسك به حبل الله و با كمك مردم به حكومت ۲۵۰۰ سال شاهنشاهي در ايران پايان دهد و با استقرار حكومت الهي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران روحيه خودباوري، اعتماد به نفس، استقلال، آزادي و آزادگي را در ملت ايران اسلامي تقويت نمايد.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد که در شهر های تهران، قم و ورامین رخ داد، امروزه سراسر جهان پیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که حاصل نهضت بزرگ امام خمینی (ره) می باشد را دریافت کرده اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خدمت، فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی پدر معنوی ایران اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را که با ایمان راسخ به خداوند متعال و اعتقاد قلبی به نیروی مردمی و با هدف مردم سالاری دینی طاغوت را برچید تا اکنون همه ما در استقلال و آزادی زندگی کنیم را خدمت عموم مردم شریف، مؤمن و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی استان مرکزی تسلیت و تعزیت عرض نموده و همچنین سالروز قیام ۱۵ خرداد و یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والامقام قیام ۱۵ خرداد را گرامی می دارم.

انتهای پیام/

نظر شما