شناسهٔ خبر: 66997964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام استاندار مازندران به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه

استاندار مازندران در پیامی ۱۴ خردادماه؛ سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله قیام خونین ۱۵ خردادماه؛ را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

پیام استاندار مازندران به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت ۱۴ خردادماه؛ سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله قیام خونین ۱۵ خردادماه پیامی صادر کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد ماه؛ سالروز هجران اندوهبار مردی از سلاله ابراهیمیان است که نهال عظیم‌ترین انقلاب تاریخ معاصر را در پانزدهم خردادماه ۴۲ در قلب تاریخ ایران اسلامی غرس کرد تا ۱۵ سال بعد؛ در بهمن ماه ۱۳۵۷ ملت ایران به پشتوانه نهضت آن بزرگمرد و خون شهیدان والامقام خود فتح الفتوح انقلابی خود را رقم بزند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، معمار کبیر انقلاب اسلامی در سایه شخصیت عظیمش، توکل به خداوند قادر متعال، پشتوانه توده‌های مستضعف و اقشار مختلف مردم و ایثار شهیدان گلگون کفن و والامقام؛ استقلال، عزت، آزادی، شکوه و اقتدار را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی با عنایت به رهبری‌های خردمندانه و داهیانه امامین انقلاب و بصیرت و آگاهی مردم غیور ایران علیرغم همه فراز و نشیب‌ها در برابر تمامی توطئه‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده خود در تمامی صحنه‌ها پیروز و سربلند بیرون آمد و امروز نیز در اوج اقتدار و عزت به حیات گرانسنگ خود استمرار می‌بخشد.

اینجانب چهاردهم خرداد ماه، سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت می‌گویم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام قیام یوم الله پانزدهم خرداد و همه شهیدان عزیز ایران اسلامی خاصه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید؛ حضرت آیت الله رئیسی از خداوند قادر متعال خواستارم تا انقلاب اسلامی که الگوی همه آزادیخواهان و مستضعفان جهان است را به حکومت جهانی عدل و داد قائم آل محمد حضرت ولیعصر (عج) متصل گرداند. ان شاء الله تعالی

نظر شما