شناسهٔ خبر: 67003563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وصیت‌نامه امام خمینی (ره) میراث فرهنگی جهانیان است

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) را میراث غنی فرهنگی، تاریخی و همه جانبه برای جهانیان دانست. نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) را میراث غنی فرهنگی، تاریخی و همه جانبه برای جهانیان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،آیت الله جواد حاجی زاده روز دوشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام در مصلی اعظم تبریز، اظهار کرد: امام راحل نه تنها یک شخصیت سیاسی بلکه فقیه جامع الشرایط بود و همانند سایر فقها به عنوان مرجع و عالم دینی زحمات زیادی برای حفظ اسلام انجام داد.

وی ادامه داد: امام راحل از نظر مسایل معرفتی، عارف و فیلسوف بود و بر مسایل غرفانی و فلسفی احاطه کامل داشت و اهل شب زنده داری، عبادت و تهجد( واژه‌ای قرآنی است به معنای شب‌خیزی برای خواندن نماز شب، قرائت قرآن، ذکر خدا و آمرزش‌طلبی) بود.

وی خاطرنشان کرد:صلابت حضرت آقا مقابل غرب مثال زدنی است و در واقع عمل به وصیت حضرت امام(ره) در خصوص اینکه فرمودند مراقب باشید انقلاب بدست نامحرمان نیفتد، عمل می کنند و به نوعی با نفوذ مقابله می شود.

وی افزود: بعضا مشکلاتی که در کشور پیش می آید بدست عوامل نفوذی است بر این اساس است که باید مراقب نامحرمان باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به وصیت‌نامه امام راحل خاطرنشان کرد: عمل به وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام و توصیه هایی که به همگان دارد دوراندیشی ایشان بوده و پیام جاودانه به آیندگان و جوانان معاصر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه امام خمینی (ره) را امام کرد، عبودیت وی بود، گفت: عبودیت انسان را به مرحله ای می رساند که قابلیت ارایه خدمات ارزشمندی را به مردم پیدا می کند و در لحظه آخر زندگی نیز نماز شب را فراموش نمی کند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: همان گونه که مردم قهرمان ایران و آذربایجان شرقی تشییع «شهدای خدمت» را باشکوه برگزار کرده و چشم جهانیان را خیره کردند، اکنون نیز در انتخاب رئیس جمهور و مشارکت در انتخابات، جهانیان و دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما