شناسهٔ خبر: 67003533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

نیکزاد: «دولت مردم و زمان» تشکیل می‌دهم

تهران - ایرنا - داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: دولت خود را پس از مجاهدت و مراقبت و کار و کرامت «دولت مردم و زمان» نامگذاری می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی نیکزاد پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، گفت: آمده‌ام نه از سر تکلیف بلکه از سر وظیفه تا هرآنچه در طول سال‌های خدمت در کشکول تجربه اندوخته‌ام در فعل زمان صرف کنم. 

وی با بیان اینکه من‌نظریه پرداز نیستم، یک‌مهندس عمران هستم، اظهار کرد: با آمار و ارقام و هندسه و تجربه‌ام در دولت و مجلس آموخته‌ام، مهندسی حساب شده وقتی در زمان دقیق اجرا شود، نتیجه هرچه خواهد بود درست است. چه در توسعه و پیشرفت و چه در ثبات اقتصادی و از همه مهمتر در عدالت اجتماعی.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با احترام به تمامی دولت‌ها، رویکرد دولت پیشنهادی من این است که دولتمرد باید به جای پرسشگری و مقصر یابی پاسخگویی و پذیرش یا سرلوحه کار خود قرار دهد و اعمال سلیقه‌ها را حقیقتاً به زباله‌دان تاریخ بسپارد.

نیکزاد اعلام کرد:  دولت خود را پس از مجاهدت و مراقبت و کار و کرامت «دولت مردم و زمان» نامگذاری می‌کنم.

وی اظهار کرد: آمده‌ام بار دیگر همانند موفقیت در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر برای ۱۶.۵ میلیون ایرانی با عمل واژه‌سازی کنم، نه با حروف و برای صرفه‌جویی در زمان با اعتراف به ندانستنِ آنچه نمی‌دانم به جای داشتن توهم دانای کل و سپردن امور تخصصی به متخصصین زبده و توجه واقعی به توانمندی بخش خصوصی وطن‌دوست و احیای دوباره شایسته سالاری به جای فامیل‌سالاری، خصوصی‌سازی به جای خصوصی‌بازی و حقیقت به جای هیاهو دولت خود را به پشتوانه رای مردم آسیبدیده از گردنکشی‌های جناحی، برقرار کنم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امضای برجام‌ها وقتی زیبا می‌شود که هر داد به طرف مقابل، سِتَدی متقابل داشته باشد، گفت: امضای برجام‌ها وقتی زیبا می‌شود که جوان ایرانی سودای مهاجرت در سر نداشته باشد. هر گفت‌وگوی عزتمندانه‌ای که از آلام مردم بکاهد، با آغوش بازِ دولتِ مردم و زمان روبرو خواهد شد، بِدون اعتنا به اخمها و لبخندها. دولتِ مردم و زمان هرگز قیّمِ مردم نبوده و مردم را نیز به چشم مددجو نخواهد دید و دیپلماسیِ حکمت، عزت و مصلحت را فقط در تامین منافع ملی می‌بیند نه منافعِ مِیلی.
 

نظر شما