شناسهٔ خبر: 67002575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

پيام مديرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به مناسبت سالروز رحلت امام (ره)

صاحب‌خبر -
پيام مديرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به مناسبت سالروز رحلت امام (ره)
خبرگزاری آریا_مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛متن پیام بختیار خلیقی مدیر کل صمت کردستان به شرح زیر است:
یوم الله چهاردهم خرداد یادآور هجرانی بزرگ است روزی که ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی گدازنده بر دلهای پر از شیون و ماتم نشاند. روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادگان جهان نشست.
امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ مردی از سلاله اولیاء، بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، اگرچه 35 سال از رحلت آن مرد خدایی می گذرد اما همچنان امواج رهایی بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه ای عظیم از هویت و استقلال طلبی و بیداری، ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده خداوند و بدست مرشد الهی، پیرفرزانه، خمینی کبیر از قیام 15 خرداد سال 42 آغاز شد و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست.
روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تاسی از مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضا کردند.
اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد، ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسالت دارم.


بختیار خلیقی
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان

نظر شما