شناسهٔ خبر: 66987763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

پیام مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۴ خرداد

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز چهاردهم خردادماه یادآور غم و اندوهی بزرگ است روزی که طوفان مصیبت، ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی گدازنده بر دلهای پر از شیون و ماتم نشاند. روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادگان جهان نشست.

امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ مردی از سلاله اولیاء، بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، اگرچه سال ها از رحلت آن مرد کبیر می گذرد اما همچنان امواج رهایی بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه ای عظیم از هویت و استقلال طلبی و بیداری، ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده خداوند و بدست مرشد الهی، پیرفرزانه، خمینی کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

اما فارغ از روح بزرگ و مبارز ایشان، امروز شاهد مقلدانی هستیم که از وی درس آزادمردی اندوختند. مقلدانی چون شهید آیت الله رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم و فرزندانی غیور و رشید همچون مالک رحمتی و امیرعبداللهیان که بعنوان فرزندان روح الله در خون خود غلتیدند و نشان دادند سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست.

اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد و ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهوری و تجدید پیمان با آرمان های آن شهیدان والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به کلیه هم استانی های گرانقدر به ویژه مجموعه راه و شهرسازی استان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه ها مسالت دارم.

نظر شما