شناسهٔ خبر: 66996486 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و 15 خرداد

صاحب‌خبر -
پيام مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و 15 خرداد
خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
یاد و خاطره پیر جماران امام خمینی کبیر (ره) و شهدای قیام 15 خرداد گرامی باد.
سالروز چهاردهم خردادماه یادآور روزی است که طوفان مصیبت، ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی بر دلهای عاشقان روح الله گذاشت.
روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی غمی جانکاه بر دل ملت ایران، مستضعفان و آزادگان جهان نشست.
سالها از رحلت امام خمینی(ره) می گذرد اما هنوز نام و یادش در دلهاست، نامی که به بلندای تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است.
امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) است، اگرچه سال ها از رحلت آن مرد کبیر می گذرد اما همچنان امواج رهایی بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه ای عظیم از هویت و استقلال طلبی و بیداری، ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده خداوند و بدست مرشد الهی، پیرفرزانه، خمینی کبیر از قیام 15 خرداد سال 42 آغاز شد و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست.
اما فارغ از روح بزرگ و مبارز ایشان، امروز شاهد مقلدانی هستیم که از وی درس آزادمردی اندوختند. مقلدانی چون شهید آیت الله رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم و فرزندانی غیور و رشید همچون مالک رحمتی و امیرعبداللهیان که بعنوان فرزندان روح الله در خون خود غلتیدند و نشان دادند سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست.
اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد و ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهوری و تجدید پیمان با آرمان های آن شهیدان والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به کلیه هم استانی های گرانقدر به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه ها مسالت دارم.

نظر شما