شناسهٔ خبر: 67002384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس فارس خبر داد:

دستگیری گروگان‌گیران در داراب

زهرا عسگری

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری گروگان‌گیران و رهایی مرد گروگان گرفته شده در درگیری مسلحانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار رهام بخش حبیبی‌ بعدازظهر امروز، ۱۴ خرداد با اعلام این خبر بیان کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش مردی ۴۰ ساله و درخواست مبلغ زیادی وجه نقد در قبال‌ آزادی وی در یکی از روستاهای شهرستان داراب، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سریعا در محل حاضر و مطلع شدند که ۴ نفر مسلح به سلاح گرم  با ورود به منزل مردی ۴۰ ساله وی را گروگان گرفته و سریعا با یک دستگاه سواری پژو ‌از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این‌که به منظور حفظ جان گروگان سریعا طرح مهار در شهرستان داراب اجرا و گروگان‌گیرها تحت محاصره قرار گرفتند، افزود: پس از چندین مرحله هشدار و عدم توجه به اخطارهای پلیس، پس از ۳ ساعت درگیری  و تیراندازی متقابل؛ ماموران انتظامی موفق شدند ۲ نفر از گروگان‌گیران را دستگیر که در این خصوص یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد و متهمین ۲۳ و ۴۳ ساله در بازجویی اولیه انگیزه خود را از این اقدام اختلافات مالی اعلام کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه گروگان آزاده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، بیان کرد: پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان با جدیت و برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام 

نظر شما