شناسهٔ خبر: 66999923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حکومتی که امام خمینی شکل داد ریشه در متن جامعه داشت

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: امام راحل نظامی شکل داد که ریشه در متن جامعه دارد و این حرکت امام به‌خوبی ارتباط بین مردم و مسولان را محکم کرد.

صاحب‌خبر -

آرمان‌های امام خمینی (ره) کشور را در مسیر اقتدار روزافزون قرار داده است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی شهر بوشهر بیان کرد: هدف همه انبیاء تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود و امام راحل با تحقق این هدف و شکست نظام طاغوتی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکل داد.

وی افزود: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را با رای و حمایت مردم شکل داده و در ادامه این مسیر رهبر معظم انقلاب به شایستگی اهداف امام راحل را دنبال کردند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اضافه کرد: امام راحل نظامی شکل داد که این نظام خودش رهبر، رئیس جمهور و نماینده مجلس انتخاب کند، این یعنی حکومت اسلامی و دینی ریشه در متن جامعه دارد و این حرکت امام به‌خوبی ارتباط بین مردم و مسولان را محکم کرد.

وی اظهار کرد: از اوایل انقلاب دشمنان برای شکست نظام و فاصله بین مردم و مسئولان تلاش می‌کنند، اما تشییع جنازه شهیدان خدمت نشان از ارتباط صمیمی مردم با حاکمیت بود که این چنین نظامی را امام به‌وجود آورده است.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: دشمن ۴۵ سال است علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده ولی با وجود به‌کارگیری ابزار‌های مختلف دشمنی، تهمت و شایعه‌پراکنی، تا کنون موفق نبوده است.

وی تاکید کرد: هیچ توانی قادر به شکست انقلاب نیست چرا که امام مردم را به خداوند متصل کرده و بدون تردید هیچ‌کس قدرت شکست ارتباط الهی را ندارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امام راحل به ایران قدرت و عزت داد و اندیشه و آرمان‌های او بود که توانست کشور را در مسیر اقتدار روزافزون قرار دهد.

وی افزود: امروز تئورسین‌های آمریکایی و سران اتاق فکر آن‌ها نیز پی برده‌اند هر طرحی برای اجرا در این دنیا نیازمند همراهی ملت ایران است و همچنین تنها ایرانی‌ها قادر به شکست هر طرحی هستند.

حجت‌الاسلام شیرازی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی نیز با پشتوانه مردم کار انجام می‌داد و به تنهایی مظهر واقعی اقتدار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی گفت: در جریان عملیات‌های "طوفان الاقصی" و وعده صادق ضعف رژیم اشغالگر قدس به‌خوبی نمایان شد و به گفته رهبر معظم انقلاب، این رژیم منحوس تمام شدن خودش را دارد می‌بیند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امام راحل دشمنان ایران اسلامی را خوار و ذلیل کرده و در جریان حمله به پایگاه عین الاسد نیز آمریکایی‌ها موفق به انجام هیچ حرکتی نشدند.

وی اظهار کرد: امروز این عزت را جبهه مقاومت در کشور‌های مختلفی مانند یمن، عراق و لبنان در سایه تدابیر و سیاست‌های امام راحل پایه‌گذاری کردند، تا نتیجه آن بلند شدن صدای حمایت از فلسطین در اقصی نقاط جهان باشد.

نظر شما