شناسهٔ خبر: 66999431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حرکت امام راحل در مسیر انبیاء الهی بود

بوشهر-ایرنا- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هدف همه انبیاء تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود و امام راحل با تحقق این هدف و شکست نظام طاغوتی، نظام مقدس جمهوری اسلام را شکل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی شهر بوشهر اظهار کرد: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را با رای و حمایت مردم شکل داده و در ادامه این مسیر مقام معظم رهبری به شایستگی اهداف امام راحل را دنبال کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) نظامی شکل داد که این نظام خودش رهبر، رئیس جمهور و نماینده مجلس انتخاب کند، این یعنی حکومت اسلامی و دینی ریشه در متن جامعه دارد و این حرکت امام بخوبی ارتباط بین مردم و مسولان را محکم کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: از اوایل انقلاب دشمنان برای شکست نظام و فاصله بین مردم و مسئولان تلاش می‌کنند اما تشییع جنازه شهیدان خدمت نشان از ارتباط صمیمی مردم با حاکمیت بود که این چنین نظامی را امام بوجود آورده است.

شیرازی ادامه داد: دشمن ۴۵ سال است علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده ولی با وجود بکارگیری ابزارهای مختلف دشمنی، تهمت و شایعه‌پراکنی تاکنون موفق نشدند.
وی افزود: هیچ توانی قادر به شکست انقلاب نیست چرا که امام مردم را به خداوند متصل کرده و بدون تردید هیچکس قدرت شکست ارتباط الهی را ندارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امام راحل به ایران قدرت و عزت داد و اندیشه و آرمان‌های بود که توانست کشور را در مسیر اقتدار روزافزون قرار دهد.

شیرازی افزود: امروز تئورسین‌های آمریکایی و سران اتاق فکر آنها نیز پی بردند هر طرحی برای اجرا در این دنیا نیازمند همراهی ملت ایران است و همچنین تنها ایرانی‌ها قادر به شکست هر طرح هستند.

وی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی نیز با پشتوانه مردم کار انجام می‌داد و به تنهایی مظهر واقعی اقتدار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

شیرازی افزود: در جریان عملیات‌های "طوفان الاقصی" و وعده صادق ضعف رژیم اشغالگر قدس بخوبی نمایان شده و به گفته رهبر انقلاب، این رژیم منحوس در حال مشاهده تمام شدن خودش است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تصمیم به موشک باران اسراییل گرفت ولی دنیای استکبار در برابر این قدرت نمایی موفق به هیچ اقدام و حرکتی نشد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امام راحل دشمنان ایران اسلامی را خار و ذلیل کرده و در جریان حمله به پایگاه عین الاسد نیز آمریکایی‌ها موفق به انجام هیچ حرکتی نشدند.

وی ادامه داد: امروز این عزت را جبهه مقاومت در کشورهای مختلفی مانند یمن، عراق و لبنان در سایه تدابیر و سیاست‌های امام راحل پایه‌گذاری کردند تا نتیجه آن بلند شدن صدای حمایت از فلسطین در اقصی نقاط جهان شد.

نظر شما