شناسهٔ خبر: 66876313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی ناوگان مسافری بوشهر برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره)

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد.

صاحب‌خبر -

آمادگی ناوگان مسافری بوشهر برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره)

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عباس فرامرزی در نشست هماهنگی اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره)، افزود: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته و با همکاری انجمن صنفی مسافر، شرکت‌های حمل و نقل استان و ناوگان مرتبط با وزارت نفت، مشکلی برای تامین وسیله نقلیه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در همین راستا ایمنی ناوگان مسافری، رفع نواقص فنی و تکمیل اسناد و مدارک رانندگان و ناوگان حمل مسافری قبل از اعزام زائران ضروری است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳ هزار نفر از زائران از شهرستان‌های استان بوشهر با ناوگان مسافری استان به مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد.

فرامرزی بیان کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق نام‌نویسی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم حضور یابند.

در این نشست رئیس و دبیر انجمن‎ صنفی شرکت‌های حمل و نقل و نماینده برخی شرکت‌های مسافری پیشنهاد‌های خود را برای تامین ناوگان اعزام زائران مطرح کردند.

نظر شما