شناسهٔ خبر: 66999099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اسکندری پس از ثبت نام در انتخابات:

آنچه با خود دارم صرفا رویا نیست بلکه کوله باری از تجربه است

اسکندری پس از ثبت نام در انتخابات: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی و دارا بودن کارنامه موفق در عرصه های اقتصادی، مدیریتی و کشاورزی و با کوله باری از تجربه به میدان آمده ام و آنچه با خود همراه دارم صرفا ایده، نظریه و رویا نیست بلکه کوله باری از تجربه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسکندری وزیر کشاورزی دولت احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کوله‌باری از تجربه به میدان آمده‌ام.

وی افزود: شرایط کنونی کشور ظرفیت های کشور در ابعاد گوناگون در سطح یک تمدن بزرگ تعریف می شد و با نگاه تعاملی به سمت رفع کمبودها و ایجاد جهش برای کشورمان قدم برخواهیم داشت. در این برهه تاریخی و حساس مأموریتی داریم که با استفاده از مشارکت مردم در امر تولید و پیشرفت، محقق خواهد شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینجانب با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی و دارا بودن کارنامه موفق در عرصه های اقتصادی، مدیریتی و کشاورزی و با کوله باری از تجربه به میدان آمده ام و آنچه با خود همراه دارم صرفا ایده، نظریه و رویا نیست بلکه کوله باری از تجربه است.

وی تصریح کرد: می خواهم ضمن به کارگیری تجربه خویش آن را به نسل های بعدی منتقل کنم تا ایرانی همراه را داشته باشیم. ما با استفاده از ظرفیت نخبگان جوان می توانیم حصار تحریم ها را بشکنیم و موجبات تحولات سازنده را فراهم کنیم و سرلوحه ما بیانیه گام دوم انقلاب و نگرش رهبر معظم انقلاب در عرصه منطقه ای و بین المللی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما