شناسهٔ خبر: 67285946 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تبادل نظر درباره فعالیت های سیاسی و اقتصادی در سمنان

اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه اقتصاد مقاومتی استان سمنان درباره روند برگزاری انتخابات ، فعالیت تعاونی ها و بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید بحث و تبادل نظر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این‌ جلسه گفت: نقش مردم در شرکت تعاونی‌ها باید بیشتر استفاده شود و خود مردم این تعاونی‌ها را اداره کنند.
وی افزود: واحد‌های راکد در اختیار بانک‌ها باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و لازم است در این‌خصوص جلسه‌ای با حضور معاونت اقتصادی و شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شود
وی هم چنین با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه تاکید کرد: لازم است حضورمدیران درمیان مردم افزایش و میز‌های خدمت در این باره در روستا‌ها و نماز‌های جمعه برگزارشود.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل موظف هستند برنامه‌های تبیینی انتخاباتی در زیرمجموعه دستگاه‌های خود را برگزار و خدمات دولت را برای مردم بیان کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: در جلسه شورای فضای مجازی هم مقرر شد از محل مصوبات سفر، تولید محتوایی در خصوص سفر رییس جمهور شهید به استان انجام شود.
هاشمی گفت : با توجه به در پیش رو بودن فصل تابستان، در مدیریت مصرف آب باید گله مندی مردم برطرف تا شاهد قطعی آب نباشیم.

<div id="video-display-embed-code_11233956"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264113/11233956?width=600&height=350"></script></div>


نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان هم  گفت: مهم ترین‌مصوبه این‌جلسه، شعار سال برای اداره کل صمت استان در خصوص صنعت و بازار بود و در این جلسه ۴ مصوبه کارگروه زیربنایی هم بود که به تصویب رسید.

<div id="video-display-embed-code_11233957"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264113/11233957?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما