شناسهٔ خبر: 66995191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفع مشکل بی آبی شهر میرآباد و ۱۴ روستای شهرستان مرزی ثلاث باباجانی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از رفع مشکل بی آبی شهر میرآباد و ۱۴ روستای شهرستان مرزی ثلاث باباجانی در شمال غربی استان کرمانشاه در قالب طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با تلاش کارکنان آبفای استان و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، مشکل بی‌آبی شهر میرآباد و ۱۴روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی و جوانرود که پس از زلزله سال ۹۶ با نبود منابع آبی پایدار مواجه بودند و پیش از این آبرسانی به این مناطق به صورت سیار انجام می‌گرفت، در قالب طرح جهاد آبرسانی برطرف شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه یک حلقه چاه عمیق با آب‌دهی ۱۸ لیتر برثانیه حفر شده است، افزود: ۲۷ کیلومتر لوله‌گذاری، ۲ باب موتورخانه، سه ایستگاه پمپاژ با اجرای بیش از چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه برق‌رسانی و ۹باب مخزن با مجموع حجم هزار و ۱۰۰ مترمکعب در این طرح اجرا شده است.

داودی اعتبار صرف شده در این پروژه را در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه جمعیتی بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند .

نظر شما