شناسهٔ خبر: 67297016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم با شناسایی نامزدهای اصلح سرنوشت کشور را رقم می‌زنند

آیت‌اللّه حسینی همدانی گفت: مردم باید بدانند و آگاه باشند که با شناسایی نامزدهای اصلح سرنوشت خود و کشور را رقم می‌زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ کرج با اشاره به اینکه با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که در مسیر ولایت باشد، گفت: مردم باید بدانند و آگاه باشند که با شناسایی نامزدهای اصلح سرنوشت خود و کشور را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به برگزاری میزگردهای انتخاباتی، افزود: در این مناظرات می‌توان فهمید که فرد اصلح کیست و در چه زمینه‌ای می‌تواند کشور را اداره کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه زیبنده‌ نظام اسلامی، رقابت انتخاباتی در مسیر اخلاق‌مداری است، عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات باید از لجن پراکنی پرهیز شود تا مردم بتوانند فرد مورد نظر و اصلح را به دور از ریا و دروغ انتخاب کنند.

حسینی همدانی گفت: در دولت‌های گذشته با دروغ به هم تهمت می‌زدند و تلاش افراد مختلف در عرصه مجاهدت را نادیده می‌گرفتند و دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی را ناچیز می‌خواندند.

وی با با اشاره به نشر اکاذیب در این دوره حساس، عنوان کرد: کسی که در رسانه ملی دورغ می‌گوید مجرم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه عده‌ای از هر فرصت استفاده می‌کنند تا به نظام اسلامی چنگ بزنند و تلاش مجاهدان را زیرسوال ببرند و قومیت‌ها را تحریک کنند و هزینه برای نظام اسلامی بتراشند، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال 94 مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام ایستاد و شاخص‌های جریان‌های غیرانقلابی را به درستی تبیین کردند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آمریکا سفیر خود را تغییر داده و یک زن را جایگزین کرده تا سبب مشکلات و تنش شود، عنوان کرد: ما نباید گول دشمن را بخوریم و باید هوشمندانه عمل کنیم.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از اطرافیان من ممکن است در ستادها فعالیت کنند ربطی به من ندارد و کسی نمی‌داند من به چه کسی رأی می‌دهم،  بیان کرد: در انتخاب باید  شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند مدنظر قرار گیرد.

وی، گفت: توهین به رئیس جمهور چه سودی برای شما دارد، مگر در زمان حیاتش توهین نکردید؟ بنابراین ادب را رعایت کنید.

امام جمعه‌ کرج در ادامه بیان کرد: هیچ کس حق ندارد از امکانات عمومی به نفع کاندیدایی خاص استفاده کند.

وی با اشاره به مناسبت ششم تیر و سوء قصد به رهبر معظم انقلاب گفت: از خدا مسئلت داریم تا سایه‌ رهبر انقلاب اسلامی همچنان بر سر ما باشد و دشمنانش نظام همیشه خوار و خفیف باشند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی در آب باید جدی گرفته شود، عنوان کرد: در نگهداری و مصرف آب نباید کوتاهی کرد و اگر آب شرب در آبیاری بوستان‌ها استفاده شود خلاف است و باید از آن جلوگیری شد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان در پایان گفت: کسی مالک آب نیست، نمی‌توانید بگویید پولش را می‌دهم و هر طور دلم بخواهد استفاده می‌کنم. این حق‌الناس بوده و باید برای استفاده آن از الگویی درست استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما