شناسهٔ خبر: 67297777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

حمله تند امام جمعه کرج به ظریف و پزشکیان و حمایت از دولت رئیسی

خبرگزاری فارس

امام جمعه کرج که از افشاگری ظریف علیه کاسبان تحریم برآشفته شده است، گفت: گاهی افراد به صراحت در چشم ملت نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

 محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه‌های نماز جمعه کرج، با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: درمیدان رقابت.های انتخاباتی باید خیلی از امور را درا نتخاب نامزد اصلح مدنظر قرار داد.

خطیب نماز جمعه کرج افزود: یکی از ملاک‌ها در انتخاب این است که آیا فرد در مسیر ولایت قرار داد یا مقابل آن؟ 

وی با تاکید براینکه با رأی دادن باید به تکلیف خود عمل کنیم، بیان کرد: بنابر این با شناسایی و بررسی نامزدها انتخاب اصلح را داشت.

امام جمعه کرج یادآورشد: در میزگردها و مناظرات به خوبی می شود اصلح را انتخاب کرد چراکه از نوع استدلال، حوصله، عملکرد و درجایی که سابقه داشتند نامزدها یا فرصت‌هایی که برای خدمت داشتند بررسی لازم را می‌توان داشت.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: آنچه زیبنده نظام اسلامی است رقابت انتخاباتی درمسیراخلاق مداری است به ویژه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند از لجن پراکنی پرهیز شود.

حسینی همدانی اضافه کرد: گاهی افراد به صراحت در چشم ملت نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند.

وی یاد آورشد: دردولت عبرت در گذشته دورغ می‌گفتند به دیگری تهمت می‌زدند، تلاش مجاهدان درعرصه های مختلف را نادیده می‌گرفتند و دستاوردهای نظام اسلامی را زیرسوال می‌بردند.

امام جمعه کرج بیان کرد: آیا نباید مدعی‌العموم و دستگاه قضا اقدامی داشته باشد؟ بنابراین باید برخورد جدی کرد.

امام جمعه کرج ادامه داد: نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی آیا جرم نیست؟ کسی که در رسانه ملی دورغ می‌گوید مجرم است.

وی یاد آورشد: نمی‌دانید عده ای از هر فرصت استفاده می‌کنند برای اینکه به نظام اسلامی چنگ بزنند و تلاش مجاهدان را زیرسوال ببرند برای اینکه قبیله‌های قومی را تحریک کنند و هزینه سازی برای نظام اسلامی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه دراسان البرز گفت: عالی ‌ترین فرمانده نیروی دریایی ارتش شخصی از اهل سنت است و چند استاندار کرد هستند.

وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب درسال 94 مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام ایستاد و شاخص‌های جریان‌های غیر انقلابی را می‌دانیم.

حسینی همدانی گفت: برخی از این جریان غیرانقلابی همان‌هایی هستند که درسال 82 نامه به رهبرمعظم انقلاب نوشتند که تسلیم آمریکا و غرب باشید و مکرر رهبر معظم انقلاب تذکراتی دراین زمینه داشت ولی عمل نکردند بطوریکه خودشون هم گفتند که عمل نکردیم.

وی یاد آورشد: راجع به برجام و تحریم‌ها دورغ پراکنی می‌کنند، برخی از این آقایان زمینه ترور سردار عزیز دلها را فراهم کردند و پس از شهادتش رفتند تلاش کنند تا با قاتل سردار سلیمانی مذاکره کنند.

امام جمعه کرج تاکید کرد: با اعتماد به نفس کامل قرآن را به غلط تفسیر می کنند درحالی که خودشان با دشمن عکس یادگاری می گیرند و گل می گویند با دشمن و گل می شنوند حتی براشون گریه هم کردند. این افراد دل مردم و خانواده شهدا را خون کردند.

امام جمعه کرج یاد آورشد: اکنون امریکا سفیرش را به عنوان سفیر فوق العاده تغییر داده و یک خانم جایگزین کرده تا بحران‌ها و تنش‌هایی را ایجاد کند.

وی درادامه با اشاره به انتخابات استان البرز و تشکیل ستادها گفت: برخی از اطرافیان من ممکن است درستادها فعالیت کنند ربطی به من ندارد و کسی نمی داند من به چه کسی رای می دهم! 

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: شاخص‌هایی که رهبرمعظم انقلاب بیان فرمودند درانتخابات مدنظر قرار گیرد و درداخل کشور نیروی کارآمد داریم و کسی به غیر از این مدنظر قرار دهد با نظام زاویه دارد.

وی تاکید کرد: یک شاخص خوب آن است که ببینیم چه کسی از چه کسی حمایت می کند ، آقایان این سرمایه عظیمی که امروز داریم به برکت خون شهدا است آن را حفظ کنید.

امام جمعه کرج ادامه داد: توهین به رییس جمهور چه سودی برای شما دارد در دوران حیاتش مگر توهین نکردید؟ بنابراین ادب را رعایت کنید.

وی درادامه تاکید کرد: هیچ کس از امکانات عمومی به نفع کاندیدا خاص استفاده نکند و دقت نظر لازم دراین زمینه نیز دراستان البرز وجود داشته باشد.

امام جمعه کرج با اشاره به فراسیدن روز عید غدیر خم این روز را یکی از اعیاد مهم برشمرد و گفت: غدیر یک فرهنگ اصیل وفطری است و پیام روش آن حکومت و مدیریت بوده که دراین زمینه یکی از مهمترین ویژگی‌ها مرزبندی با دشمنان خدا و ولی خدا است.

وی یاد آورشد: تلاش می شود مکتب رسول الله را زمین بزنند، استکبار جهانی ، رژیم غاصب و عده ای در داخل کشور اگر فرصت پیدا کنند این اقدام را انجام می دهند.

مصرف آب و صرفه جویی را جدی بگیرید

حسینی همدانی تاکید کرد: بنابر این باید درمسیر درست قدم برداشت و هر جمعه آمریکا را لعنت کرد.

وی با اشاره به مناسبت ششم تیر و سوء قصد به رهبر معظم انقلاب، گفت: از خدا مسالت داریم تا سایه ایشان را مستدام کند و دشمنانش همیشه خوار باشند.

حسینی همدانی با اشاره هفته قوه قضاییه و مناسبت تاریخی شهادت شهید بهشتی و 72تن، اضافه کرد: کارهای مفیدی دردستگاه قضا استان البرز انجام شده که جای تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز یاد آورشد: درنگهداری و مصرف آب نباید سهل انگاری باشد و اگر آب شرب در آبیاری بوستان‌ها استفاده شود خلاف است.

وی اضافه کرد: باید از آب خام برای آبیاری استفاده کرد و آب شرب مردم رابه چمن ندهید بنابراین این مهم به آبفا گفته شده تا به شهرداری تذکرات لازم را بدهند و اگر گوش داده نشد آب را قطع کنید.

امام جمعه کرج گفت: درهمین چمن مقابل مصلی گفته بودند آب چاه برای آبیاری استفاده می شود که تست کردم آب شهر بود باید موضوع آب شرب را جدی گرفت.

وی ادامه داد: کسی مالک آب نیست نمی توانید بگویید پولش را می دهید وهرجور دلتان می خواهد مصرف کنید چراکه شما پول تصفیه و انتقال آب از سد را می‌دهید‌.

نظر شما