شناسهٔ خبر: 66993930 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

افزایش قیمت نات کوین تمامی ندارد؛ 100 درصد رشد فقط در 24 ساعت

صاحب‌خبر -

افزایش قیمت نات کوین طی 24 ساعت اخیر همچنان ادامه داشته و کام سرمایه گذاران را شیرین کرده است. آخر خط برای Notcoin کجاست؟

در بازار ارزهای دیجیتال امکان وقوع هر چیزی وجود دارد و به همین دلیل است که ریسک آن نسبت به ریوارد یا سودی که می‌دهد، زیاد است. آیا فکرش را می‌کردید که کاربران بتوانند با ضربه زدن روی یک سکه زرد در ربات تلگرامی، سودهای کلان کسب کنند؟ باور چنین چیزی برای همه‌مان دشوار است؛ اما بالاخره باید پذیرفت که توکن NOT وارد صرافی‌ها شده و هم‌اکنون در کانون توجهات قرار دارد.

افزایش قیمت نات کوین ادامه دارد

طی 24 ساعت اخیر، نات کوین با 100 درصد افزایش قیمت مواجه شده که بی‌سابقه است. هم‌اینک رشد هفتگی این ارز دیجیتال نوظهور به مرز 400 درصد رسیده و کام هولدرهای این توکن به ظاهر باد آورده را شیرین کرده است. ارزش بازار این رمزارز هم‌اکنون 2.781.736.488 دلار بوده و مجموع معاملات و ارزش بازار این توکن را به جایگاه 74 بازار رسانده است.

افزایش قیمت نات کوین افزایش قیمت نات کوین

به اعتقاد تحلیلگران برتر بازار کریپتو، قیمت نات کوین به‌زودی به محدوده 1 دلار خواهد رسید و حتی پتانسیل بیشتری برای رشد دارد. اگر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اید و می‌خواهید قیمت ریالی نات کوین را بدانید، مطالب پیش روی گجت نیوز را از دست ندهید.

شما همچنین می‌توانید به استخراج Notcoin ادامه دهید و با انجام تسک‌های پروژه‌های مختلف، دارایی خود را افزایش دهید. چه تعداد توکن NOT در کیف پول خود دارید؟

همچنین بخوانید:
استخراج نات کوین هنوز هم ادامه دارد + راهنمای دریافت پاداش قیمت نات کوین به ریال چقدر است؟ راهنمای شرکت در ایردراپ همستر کامبت؛ کسب درآمد از طریق بازی Hamster Kombat

نظر شما