شناسهٔ خبر: 66997978 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هجوم کاربران برای کسب درآمد دلاری از یک بازی در تلگرام!

پس از عرضه موفق و پرسروصدای نات کوین، بازی‌های زیادی در سبک «Tap to Earn» با الهام از این پروژه راه‌اندازی شدند. یکی از بازی‌های این سبک که در روزهای اخیر محبوب و پرطرفدار شده، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است. بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

همستر کامبت مدعی است که ۴۲ میلیون کاربر فعال دارد. برنامه ایردراپ بازی همستر کامبت به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ. از بین این مراحل ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌داده شدن در ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است. درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

ایردراپ همستر کامبت

آموزش بازی و استخراج همستر کامبت

سازوکار بازی همستر کمابت تا حد زیادی شبیه نات کوین است و اگر با این بازی آشنا باشید، کار با ربات همستر کامبت نیز برای شما آسان خواهد بود. جزئیات بازی با نات کوین تفاوت‌هایی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. همستر کمابت از چهار بخش کلی تشکی می‌شود. بخش Exchange یا صفحه اصلی صرافی، بخش Mine که چیزی شبیه به ربات Auto Tap در نات کوین است، بخش Frindes برای دعوت از دوستان و بخش Earn برای جمع‌کردن جایزه.

بخش Exchange

یکی از قابلیت‌های بازی همستر کامبت این است که می‌توانید یک صرافی را برای خود در بازی انتخاب کرده و به‌عنوان مدیرعامل فرضی آن نقش‌آفرینی کنید. کارکرد این انتخاب بین نام صرافی‌ها دقیقاً مشخص نیست، اما با انتخاب کردن یک صرافی به‌طور مرتب از طرف آن صرافی مقداری توکن درون بازی دریافت می‌کنید. البته این موضوع هم مشخص است که همستر کامبت از قبل این بخش را ویژهٔ نوعی همکاری با پلتفرم‌های معاملاتی طراحی کرده است. از بخش Exchange بالا سمت راست صفحه می‌توانید یک صرافی را انتخاب کنید.

آموزش همستر کامبت

این صفحه، بخش اصلی بازی است که باید در آن روی سکه بازی کلیک و امتیاز جمع کنید. اطلاعات حساب شما مثل امتیاز کلی، سطح یا Level، میزان انرژی (آستانه کلیک کردن) و بخشی تحت‌عنوان Boost در این صفحه نمایش داده می‌شود. در بخش Boost می‌توانید دفعات تکرار هر کلیک خود را با پرداخت توکن‌های درون بازی بیشتر کنید، میزان انرژی خود را افزایش دهید یا انرژی بیشتر دریافت کنید. روزانه ۶ انرژی کامل رایگان نیز به هر کاربر همستر کامبت داده می‌شود.

استخراج همستر کامبت

برای راحتی و دریافت توکن‌های بیشتر در بازی، می‌توانید از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار استفاده کنید. در حال حاضر اپلیکیشن «Auto Clicker – Automatic tap» با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی، محبوب‌ترین برنامه کلیک خودکار برای گوشی‌های اندروید محسوب می‌شود. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل iOS نیز در دسترس است و می‌توانید آن را از اپ استور دریافت کنید.

بخش Mine

در این بخش می‌توانید با پرداخت توکن‌های درون بازی کارت‌هایی خریداری کرده یا در برنامه‌هایی شرکت کنید که در هر ساعت برای شما مقدار مشخصی توکن استخراج می‌کنند. با این کار می‌توانید حتی بدون کلیک‌کردن در بازی امتیاز خود را به‌مرور بیشتر کنید. مجموع مقدار توکنی هم که از این بخش در هر ساعت دریافت می‌کنید بالا سمت راست صفحه از بخش Profit per hour نشان داده می‌شود.

بازی همستر کمبت

دعوت از دوستان و دریافت امتیاز بیشتر

یکی از راه‌های دریافت توکن بیشتر در بازی همستر کامبت این است که دوستان خود را به بازی دعوت کنید. برای این کار کافی است وارد بخش Friends شوید، کد ریفرال خود را کپی و برای کسانی که می‌خواهید ارسال کنید. امتیاز دعوت هر یک کاربر به همستر کامبت ۵٬۰۰۰ و دعوت کاربران دارای تلگرام پرمیوم ۲۵٬۰۰۰ سکه است. با رشد سطح کاربران دعوت‌شده توسط شما نیز مقداری پاداش دریافت خواهید کرد که ترتیب آن مطابق جدول زیر است.

سطح کاربر دعوت‌شده جایزه برای کاربران عادی جایزه برای کاربران پرمیوم
Silver ۲۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰
Gold ۴۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰
Platinum ۴۰٬۰۰۰ ۷۵٬۰۰۰
Diamond ۶۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
Epic ۱۰۰٬۰۰۰ ۱۵۰٬۰۰۰
Legendery ۲۵۰٬۰۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰
Master ۵۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰
Grandmaster ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰

دریافت توکن بیشتر در بخش Earn

در بخش Earn بازی می‌توانید با دنبال کردن کانال تلگرام و توییتر همستر کامبت مقداری توکن دریافت کنید. ضمن اینکه روزانه به هر کاربر مقداری توکن در این بخش جایزه داده می‌شود که میزان آن نیز در هر روز افزایش می‌یابد.

همستر کامبت رایگان

نقشه راه همستر کامبت

نقشه راه همستر کامبت که موقع بازکردن ربات این بازی نیز نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد همستر کامبت ابتدا یک بازی ساده بود که در ادامه به‌روزرسانی‌هایی روی آن انجام و تسک‌هایی به آن اضافه شده است. بخش دعوت از دوستان، سطح‌بندی کاربران و پاداش‌های روزانه نیز به‌مرور به بازی اضافه شده است. برنامه‌های آینده این بازی نیز ایردراپ توکن‌ها به کاربران به‌عنوان پاداش، راه‌اندازی تیم‌های درون بازی یا Squad، برگزاری رویدادهای با مدت زمان محدود و برگزاری رقابت‌های یک‌به‌یک داخل بازی است.

نقشه راه همستر کمبت

ایردراپ همستر کامبت چه زمانی انجام می‌شود؟

تاریخ دقیق توزیع توکن و انجام ایردراپ بازی همستر کمبت مشخص نیست، اما در بخش‌های مختلف این بازی گفته شده است که این ایردراپ به‌زودی انجام خواهد شد. شکل توزیع توکن، قیمت هر سکه و نحوه برداشت و فروش همستر کمبات نیز هنوز مشخص نشده است.

آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟

همستر کامبت فعلاً تنها توکنی درون این بازی است و امکان خرید یا فروش آن وجود ندارد. مشخص نیست این توکن روی چه بلاکچینی عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه آن در شبکه یا در صرافی‌ها نیز نامعلوم است.

جمع‌بندی

همستر کمبت یکی از ده‌ها بازی تلگرامی در سبک Tap to Earn است که با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده است. این پروژه به‌عنوان یک بازی، جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما آینده آن و اینکه از نظر مالی برای بازیکنان خود چقدر فایده دارد، چندان مشخص نیست. باید دید این بازی می‌تواند در ادامه موفقیت نات کوین را تکرار کند یا نه.

227227

نظر شما