شناسهٔ خبر: 66993095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توزیع گوشت قرمز گرم طرح تنظیم بازار در مشهد آغاز شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت قرمز گوسفندی گرم طرح تنظیم بازار به قیمت هر کیلو چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال در ۱۶ فروشگاه مشهد به صورت ثابت و در ۶ نقطه از این شهر به صورت سیار آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، حسن نوری‌زاده عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مراکز عرضه گوشت قرمز در مشهد اظهار کرد: سیاست ما تامین گوشت مصرفی مردم به قیمت مناسب و جلوگیری از گران فروشی و کنترل قیمت آن در بازار است و در این راستا با توجه به سبد غذایی خانوارها، گوشت قرمز منجمد طرح تنظیم بازار نیز به قیمت هر کیلو ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال در بازار مشهد عرضه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی قیمت آزاد هر کیلو گوشت قرمز گوسفندی در بازار مشهد را هفت میلیون ریال ذکر کرد و گفت: به سبب بارندگی‌های اخیر در خراسان رضوی و دسترسی بهتر دامداران به علوفه تازه برای چرای دام، کمتر تمایل دارند دام خود را در بازار عرضه کنند لذا دام برای کشتار نسبت به قبل کمتر شده است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر برداشت جو در شهرستان‌های گرمسیر آغاز و باعث کاهش قیمت نهاده‌های دامی شده؛ عید قربان نیز نزدیک است و همین عوامل باعث کم شدن تعداد دام برای کشتار شده است.

نوری زاده به کاهش پنج درصدی قیمت برنج ایرانی در بازار استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی عید قربان یکی دیگر از اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان کنترل قیمت برنج است که بررسی آن در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما