شناسهٔ خبر: 66990189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

حوزه/ ستاد مرکزی اعتکاف به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، ستاد مرکزی اعتکاف به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل، حضرت امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. (مقام معظم رهبری مدظله‌العالی)

السلام علیک ایها العبد الصالح

السلام علیک ای امام عزیز، امام خوبی‌ها، حامی فقرا و مساکین، پیر وارسته و واصل، امام وعده‌های صادق، امام وعده پیروزی انقلاب اسلامی،

ای روح بلند و ملکوتی

از زمانی که سربازان کوچک و انقلابی‌ات را در گهواره‌ها خطاب کردی انقلاب اسلامی به سراسر جهان مخابره شد. در شرایط نافرجام آن روز، دشمنان با قدرت تمام مقابل تو ایستادند. امروز اگر حضور نداری اما خط اسلام ناب محمدی (ص) تو با هدایت‌گری فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (ادام الله ظله علی رئوس المسلمین) تمام جوانان کشورهای غیراسلامی در جهان بیدار و به خط تو ‌و رهبر عزیزمان در انزجار از دشمنان و صهیونیست‌ها و حمایت از غزه پیوسته‌اند.

ای امام جان‌ها و دل‌ها!

امروز که هنوز نیم قرن از وعده‌هایت نگذشته کشورهای اسلامی و غیراسلامی، تحقق آن‌ها را یکی پس دیگری مشاهده کرده و انوار و برکات بیدارساز انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفته است.

فریاد «آزادی از بحر تا نهر» از حنجره جوانان غربی شنیده می‌شود. به طوری که در عملیات «وعده صادق» با نظارت فرماندهی کل قوا هیچ کشوری جرات مقابله با آن را نداشت و حتی تمام اعلام‌ها و رجزخوانی‌های پوشالی‌شان را انکار کردند.

اینک که با الطاف حضرت حق در پرتو عنایات خاصه امام عصر عج و مصادف با شهادت خادم الرضا و خادم ملت، رئیس جمهور محبوب و ولایی، با قدردانی از مردم متعهد و فهیم ایران اسلامی و به رغم فضاسازی‌های دشمنان و معاندان با شرکتی با شکوه و هوشمندانه و حضور یک‌پارچه و عظیم در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد تو را به سوک می‌نشینیم تا همچنان دشمنان در یاس و ناامیدی خود بیشتر فرو رفته و ان‌شاءالله اسرائیل غاصب از صحنه روزگار حذف و درس عبرتی برای تمام اسلام‌ستیزان گردد.

سیدعلیرضا تکیه‌ای

ستاد مرکزی اعتکاف

نظر شما