شناسهٔ خبر: 66985820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر:

دستگاه آمبولانس دردولت سیزدهم به ناوگان هلال احمر اضافه شد

رئیس جمعیت هلال احمر: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس در دولت سیزدهم تامین و در حال توزیع بین سازمان های جمعیت هلال احمر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، پیرحسین کولیوند روز یکشنبه در آیین بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هگمتانه همدان افزود: قرار بود این آمبولانس ها با حضور شهید جمهور توزیع شود که این حادثه تلخ، این امکان را سلب کرد.

وی با بیان اینکه با پیگیری استاندار همدان تعداد قابل توجهی آمبولانس برای این استان پیش بینی شده است، افزود: همدان از نظر تجهیزات امدادی و خودرویی غنی می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ۲۰۰ دستگاه خودروی سواری نیز برای هلال احمر پیش بینی شده که سهمی برای همدان در نظر گرفته شده است.

کولیوند تاکید کرد: آیت الله رییسی به امداد رسانی و هلال احمر توجه ویژه ای داشت بنابراین همه نیروهای امدادی با وجود سخت گذر بودن محل سقوط بالگرد با دل و جان برای امداد رسانی اقدام کردند هر چند رییس دولت سیزدهم در زمان نخست بروز حادثه شهید شده بود.

وی بیان کرد: زمانی حین عبور از جاده همدان با دیدن استقرار تیم های هلال احمر داخل کانکسی احساس ناراحتی می کردم اما امروز بهره برداری از این پایگاه حس خوشحالی زیادی دارم و این زیرساخت ها افتخاری برای نظام است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: باید به زودی پایگاه پشتیبانی غرب کشور در همدان فعال شود چرا که این استان دارای توانمندی و ظرفیت های بالایی است.

انتهای پیام/

نظر شما