شناسهٔ خبر: 66983692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید مهلت شرکت در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب

مهلت شرکت در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب تا ۳۱ تیر تمدید شد.

صاحب‌خبر -

تمدید مهلت شرکت در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: متقاضیان روستایی شرکت در این جشنواره، باید فرم‌ها و برنامه‌های پیشنهادی شان را باید دهیار، رئیس شورای اسلامی روستا و مسئول کتابخانه (مساجد و عمومی) یا متولی طرح‌های کتابخوانی امضا کنند. 

رمضانی با بیان اینکه متقاضیان عشایری شرکت در این جشنواره نیز باید فعالیت‌ها، مستندات (فیلم، عکس، گزارش، تقدیرنامه فعالیت‌های شاخص و ابتکاری) و فرم‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را به امضای دهیار برسانند، افزود:  در همه برنامه‌ها اعم از اجرا شده یا پیش‌بینی‌شده، باید اهداف، شیوه اجرا، نهاد‌های مشارکت‌کننده و نحوه تأمین بودجه آن مشخص و اعلام شود.

وی در خصوص نحوه ارزیابی برنامه‌های پیشنهادی از سوی روستاییان و عشایر نیز گفت: در ارزیابی برنامه‌های پیشنهادی، ۷۰ درصد امتیاز براساس فعالیت‌های صورت گرفته در روستا‌ها و مناطق عشایری در بازه زمانی اول بهمن  ۱۴۰۲ تا سوم خرداد ۱۴۰۳  و ۳۰ درصد امتیاز نیز براساس ایده‌ها و طرح‌هایی است که در آینده با حمایت‌های مردمی و دولتی اجرا خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره رویداد‌های کتابخوانی (مسئولین طرح‌های کتابخوانی در روستاها) باید با همراهی کارشناسان استانی، نسبت به بارگذاری اطلاعات شامل؛ طرح‌ها و فعالیت‌های کتابخوانی طی دو مرحله اقدام کنند.

رمضانی با بیان اینکه در  مرحله اول متقاضیان با ورود به سامانه ترویج کتابخوانی به آدرس https://tarvijeketab.ir بر روی قسمت روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب، روی گزینه ثبت نام و ارسال اثر، کلیک کرده و نسبت به ایجاد حساب کاربری و بارگذاری اطلاعات شخصی و اولیه اقدام و رمز عبور را از طریق پیامک دریافت کنند، گفت: در مرحله دوم با ورود مجدد به سامانه ترویج کتابخوانی، متقاضی باید کد کاربری و رمز عبور را وارد کرده و از شاخه خدمات، فرم جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب را تکمیل و اطلاعات لازم را بارگذاری و ذخیره کند.

وی افزود: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی به نشانی majame.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

نظر شما