شناسهٔ خبر: 66983072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی است

خمین - ایرنا - قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی و برآمده از نفس قدسی امام راحل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، « علی سروری مجد» روز یکشنبه در اجلاسیه سراسری مدیران گروه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: انتخاب ایام رحلت امام برای برگزاری این اجلاسیه در زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای گروه‌های کشوری مدیریت اقدام شایسته و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری است.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد تحولی از گروه‌های مدیریتی انتظاراتی داریم و مسلماً آنچه در مکاتب غرب است با قید اسلامی برای ما مبنا نیست.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ملاک این دانشگاه بر مبنای توحید و عملکرد انبیا به‌عنوان بهترین مدیران است.

سروری مجد، شهید آیت الله رییسی را از جمله مدیران تراز اسلامی بیان کرد و افزود: از سال ۶۰ و زمان شهادت دکتر شهید بهشتی برای تربیت مدیر تراز اسلامی اصرار داشتیم و دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین مراکز آموزشی برای تحقق این مهم است.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در دانشگاه آزاد نباید تئوری‌های مدیریت آموزش داده شود و دانشجویان باید حل مسئله در یک کشور انقلابی را بیاموزند.

سروری مجد ادامه داد: کشوری که از ابتدای انقلاب با تهدید و تحریم و ترور همراه بوده است، تا زمانی که بر اصول و آرمان‌های خود پافشاری می‌کند این حوادث وجود دارد.

وی تاکید کرد: کسانی که در تراز مقام معظم رهبری و شهیدان بهشتی و رییسی هستند می‌توانند کشتی انقلاب را در این دریای پرتلاطم مدیریت کنند.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تربیت نسلی برای آمادگی ظهور باید مدیریتی در تراز اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قیام امام علیه ظلمت‌ها و امامت اوصیا را احیا کرد که معجزه قرن نام گرفت.

محمد بیات ادامه داد: شخصیت امام راحل را می‌توان از دیدگاه مقام معظم رهبری شناخت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمین با قدمت ۲۵ ساله دارای ۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو است‌.

خلیل غفاری بیان کرد: انتظار می‌رود تحول در رشته علوم انسانی که خواسته مقام معظم رهبری است، ابتدا در رشته مدیریت ایجاد شود.

وی افزود: دانشجویان این دانشگاه در ۱۲ رشته مقطع دکترا و ۱۴ رشته مقطع ارشد تحصیل می‌کنند.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در ۶۵ کیلومتری اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

نظر شما