شناسهٔ خبر: 66981737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

عجب اعتماد بنفسی !!!

،امیر علی نقی دهقی:هجوم برخی افراد برای نامزدی وتصاحب صندلی ریاست جمهوری که همین حالا هم پست های مهمی دردست دارند ،نشانه چیست؟!

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز به نقل از راه مردم آنلاین ،امیر علی نقی دهقی:هجوم برخی افراد برای نامزدی وتصاحب صندلی ریاست جمهوری که همین حالا هم پست های مهمی دردست دارند ،نشانه چیست؟!
طبق قوانین هر شخص وهرمسوولی وحتی یک دانش آموز ابتدایی هم برای رفتن از کلاس اول به دوم و طی مراحل ترقی حتما باید کارنامه قبولی داشته باشد والا همینطور ی امکان واجازه صعود نخواهد داشت ،حالا بااین مثال ساده ببینیم برخی از آقایان ثبت نام کننده که هم اکنون پست های مهمی دارند وباید به مردم خدمت کنند ،کارنامه قبولی دارند یا خیر ؟!
مثلا زاکانی در شهرداری تهران که مسوولیت خطیر خدمت به میلیون ها شهروند تهرانی را پذیرفته ،آیا در جلب رضایت آنها موفق بوده یا خیر؟
اگر همین الان از شهروندان تهرانی در مورد مدیریت وی سوال کنید ،چه پاسخی خواهید شنید؟

یعنی زاکانی آنقدر در حل مشکلات شهروندان موفق بوده که بااعتماد به نفس به فکر تکیه بر صندلی ریاست جمهوری افتاده تا دامنه خدماتش را به مردم کل کشور گسترش دهد !
آیا کارنامه قبولی را در مدیریت ترافیک، آلودگی هوا یاساماندهی به وضعیت معابر والی آخر در پرونده خود دارد؟
واقعا بنازیم به این همه اعتماد بنفس!
یا همین آقای بذرپاش پاش ،جوانی که با سرعت توانست بر مسند یک وزارتخانه مهم تکیه کند،از وی می پرسیم!آیا مشکلات مسکن مردم ،راه وغیره حل شد؟

 شما که مسوولیت خطیری برای خدمت به مردم را عهده دار شده ایی،آیا قادر به ارائه یک کارنامه که رضایت مردم در امور محوله به شماباشد را داری؟!
یا اینکه شما هم با تکیه بر این اعتماد به نفس عجیب در رویای ریاست جمهوری هستی!؟
واقعا بنازم به این همه اعتماد به نفس آقایان کاندیدای بدون کارنامه وبدون برنامه!

نظر شما