شناسهٔ خبر: 67295941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

امیر واحدی با خانواده چند تن از شهدای نهاجا دیدار و گفتگو کر... -

اقتصاد ایران: فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان کیاحسینی، تقی‌زاده شیویاری و سرباز توابع قوامی، با خانواده این شهدای نهاجا دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا به مناسبت هفته ولایت و امامت با حضور در منزل شهدای والا مقام این نیرو با مادر خلبان شهید میرعمید کیاحسینی، مادر شهید احمد تقی زاده شیویاری و والدین سرباز شهید سید احمد توابع قوامی دیدار و گفتگو و با اهدا لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

شهید خلبان میرعمید کیاحسینی در سال ۱۳۶۲ در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و در یک مأموریت پروازی در منطقه سروستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید احمد تقی زاده شیویاری در سال ۵۵ در تخصص فنی وارد نیروی هوایی شدند و با آغاز جنگ تحمیلی به صورت داوطلب به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در ششم مرداد ۱۳۶۱، در منطقه عملیاتی جنوب به درجه رفیع شهادت نائل و مفقودالاثر شدند. پیکرش در سال ۱۳۸۳ تفحص و به میهن اسلامی بازگشت و در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

سرباز شهید سید احمد توابع قوامی در سال ۱۳۶۰ به خدمت سربازی اعزام گردید و طی دوره آموزشی به صورت داوطلب به منطقه عملیاتی جنوب اعزام و در مورخه ۱۳۶۱/۴/۲۶ در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما