شناسهٔ خبر: 67514600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عملیات وعده صادق پرنده‌های دشمن را به طور گسترده پراکنده کرد... -

اقتصاد ایران: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در عملیات وعده صادق زمانی که پهپادها و موشک‌های ایرانی وارد حریم هوایی عراق شد، در صفحه رادار شاهد پراکندگی گسترده پرنده‌های دشمن بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان، مدیران و معاونین نیروی دریایی ارتش در قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا اظهار داشت: لنگر انقلاب اسلامی، بسیار ریشه‌دار و با ثبات است و سکان آن در دستان نایب امام زمان (عج) قرار گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: نقطه موفقیت ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش، اندیشیدن و عمل‌کردن منطبق بر اندیشه مقام عظمای ولایت است.

امیر دریادار ایرانی تاکید کرد: ما به عشق ولایت، به نامزدی که در خط ولایت گام بر می‌دارد، رأی خواهیم داد چرا که حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و امری بسیار جدی می‌دانیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دستور صریح فرمانده معظم کل قوا حضور پرشور در صحنه انتخابات است و ما به عنوان سربازان ولایت، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در انتخابات شرکت خواهیم کرد و از مردم نیز برای حضور مسئولانه دعوت می‌کنیم.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به عملیات افتخار آفرین وعده صادق ادامه داد: در عملیات وعده صادق زمانی که پهپادها و موشک‌های ایرانی وارد حریم هوایی عراق شد، در صفحه رادار شاهد پراکندگی گسترده پرنده‌های دشمن بودیم و به لطف الهی موفق به تحقق اهداف خود از این عملیات شدیم و آمادگی صددرصدی تداوم عملیات را حفظ کردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خاطرنشان‌کرد: جا دارد یادی کنیم از شهید جمهور که در آخرین حضور خود در دانشگاه علوم و فنون دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر، به بنده گفت: نیروی دریایی ارتش، ناممکن‌ها را ممکن می‌کند.

نظر شما