شناسهٔ خبر: 66981508 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

خرید میز و صندلی تمام چوب از تولیدی

صاحب‌خبر -

میز و صندلی تمام چوب در بسیاری از خانه‌ها به یکی از لوازم ضروری تبدیل شده‌اند؛ زیرا بیشتر مردم امروزه ترجیح می‌دهند غذای خود را روی میزهای چوبی میل کنند و روی صندلی‌های چوبی وقت بگذرانند. همچنین، علاقه‌مندان به چوب، دکوراسیون خانه‌شان را با وسایل چوبی تزیین می‌کنند؛ به همین دلیل در هر گوشه‌ای از خانه آنها می‌توان وسایلی مانند کتابخانه، میزتحریر چوبی و صندلی‌های چوبی را مشاهده کرد.

چرا میز و صندلی چوبی محبوب هستند؟

چوب به دلیل طبیعت خاص خود، انرژی‌های منفی و صداهای مزاحم را جذب می‌کند و به ایجاد محیطی آرام و دلنشین کمک می‌کند. امکان طراحی و ساخت انواع سبک‌ها و طرح‌ها بر روی چوب نیز آسان‌تر است، به همین دلیل میز و صندلی‌های چوبی تنوع، زیبایی و ظرافت خاصی دارند. علاوه بر این، چوب محیط را گرم‌تر می‌کند و میزهای چوبی نسبت به میزهای فلزی صدای کمتری تولید می‌کنند.

از کجا بخریم و چه بخریم؟

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید میز و صندلی چوبی، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهتر است از فروشگاه خرید کنیم یا تولیدی؟ عوامل مختلفی می‌توانند نشان دهند که خرید مستقیم از تولیدکننده مقرون‌به‌صرفه‌تر است، از جمله ارتباط مستقیم با کارخانه، ضمانت، امکان سفارش دقیق‌تر و قیمت نهایی کمتر. اما ابتدا به مواد مورد استفاده در ساخت میز و صندلی چوبی بپردازیم.

تولید میز و صندلی با چوب درخت

چوب طبیعی برای ساخت میز و صندلی محبوبیت زیادی دارد، به ویژه برای کسانی که به دنبال دکوراسیون لوکس و منحصر به فرد هستند. دقت به ابعاد محصولات نیز بسیار مهم است، زیرا میز و صندلی‌ها باید با فضای خانه شما همخوانی داشته باشند. برای فضاهای کوچک، میزهای ناهارخوری دو یا سه نفره مناسب‌اند و برای فضاهای بزرگ‌تر، میزهای شش یا هشت نفره گزینه بهتری هستند. طراحی و اندازه صندلی‌ها نیز باید به راحتی کاربر توجه داشته باشد.

جنس و کیفیت ساخت

میزها و صندلی‌های چوبی با کیفیت از چوب‌های سخت و با دوام مانند گردو، افرا، ساج و بلوط ساخته می‌شوند. این مواد عمر محصولات را افزایش می‌دهند. علاوه بر جنس، کیفیت ساخت نیز بسیار مهم است. محصولات باید بدون هیچ گونه لق‌زدگی باشند و رنگ‌آمیزی آنها یکدست و زیبا باشد. پارچه‌های مورد استفاده برای صندلی‌ها نیز باید با کیفیت و هماهنگ با دکوراسیون منزل باشند.

 

رنگ و سبک

رنگ محصولات چوبی از کرم تا قهوه‌ای متنوع است و می‌توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه، رنگ مناسب را انتخاب کرد. برای فضاهای روشن، رنگ‌های روشن و کرمی و برای فضاهای تیره، رنگ‌های قهوه‌ای گزینه‌های مناسبی هستند. برخی از محصولات نیز با رنگ طبیعی چوب ارائه می‌شوند که حس زیبایی و گرمای طبیعت را به خانه می‌آورند.

سبک طراحی

میز و صندلی‌های چوبی در سبک‌های مختلفی مانند سلطنتی و مدرن عرضه می‌شوند. انتخاب بین این دو سبک به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که بهترین تطابق را با سلیقه و سبک زندگی‌تان داشته باشد.

صندلی چوبی کودک

میز و صندلی چوبی کودک باید با طراحی جذاب و جالب ساخته شوند تا کودکان به راحتی به استفاده از آن ترغیب شوند. این وسایل نه تنها محیطی شبیه به کتابخانه ایجاد می‌کنند که کودکان را به مطالعه و انجام تکالیف خود تشویق می‌کند، بلکه باید استانداردهای لازم را نیز رعایت کنند تا کودکان هنگام استفاده از آنها احساس راحتی کنند و از خستگی جلوگیری شود. میز و صندلی‌های چوبی کودک با رعایت این استانداردها، دوام و استحکام بالایی دارند.

استانداردهای صندلی چوبی کودک

در طراحی صندلی‌های چوبی کودک، استانداردها باید به گونه‌ای رعایت شوند که هنگام نشستن، هیچ فشاری به ران، زانو و باسن کودک وارد نشود. همچنین، صندلی باید به اندازه کافی مستحکم باشد تا در برابر تحرک زیاد کودکان و استفاده مکرر، مقاومت کند و از محل اتصالات جدا نشود. برخی از سبک‌های مدرن با چوب طبیعی نیز دارای طراحی ظریف‌تری هستند و برای آپارتمان‌های مدرن و فضاهای کوچک‌تر مناسب‌اند. اگر شما هم فضای محدودی دارید، می‌توانید از این میز و صندلی‌های ناهارخوری استفاده کنید.

چرا از تولیدکننده بخریم؟

خرید مستقیم از تولیدکننده برای کالاهایی مانند میز، صندلی و مبل همیشه به نفع خریدار است، هم از لحاظ قیمت و هم از نظر مواردی چون گارانتی. در ادامه به برخی از این فواید می‌پردازیم:

قیمت مناسب‌تر: یکی از مزایای خرید مستقیم از تولیدکننده، قیمت مناسب‌تر آن است. با حذف واسطه‌گران، کالا با قیمت واقعی به خریدار عرضه می‌شود و هزینه‌های اضافی بر روی محصول کشیده نمی‌شود. این امر باعث می‌شود که شما بتوانید با خرید مستقیم از تولیدکننده، هزینه را کاهش دهید.

انتخاب نوع متریال: با خرید مستقیم از تولیدکننده، شما می‌توانید مواد اولیه، رنگ، ابعاد و سبک دلخواه خود را انتخاب کنید.

انتخاب دقیق‌تر ابعاد: انتخاب ابعاد میز و تعداد صندلی‌ها و همچنین سفارش اختصاصی به تولیدکننده از دیگر مزایای خرید مستقیم است.

اهمیت خدمات پس از فروش

در نهایت، گارانتی و خدمات پس از فروش در خرید میز و صندلی تمام چوب بسیار مهم است. خرید از تولیدکننده این امکان را به شما می‌دهد که حتی پس از پایان گارانتی و تا زمانی که کارگاه تولیدی فعال است، به سازنده دسترسی داشته باشید و مستقیماً از خدمات آن بهره‌مند شوید.

چرا از تولیدکننده بخریم؟

خرید بدون واسطه برای کالاهایی همچون میز، صندلی و مبل همواره به نفع خریدار است، هم در زمینه‌ی قیمت و هم از لحاظ مواردی چون گارانتی. در ادامه برخی از این فواید را از نظر می‌گذرانید؛

  • قیمت مناسب‌تر: یکی از مزایای مهم خرید میز و صندلی تمام چوب از تولیدکننده، قیمت مناسب‌تر آن است، زیرا بدین صورت دست واسطه‌گران در فروش محصول کوتاه شده و کالا با قیمت واقعی و تمام شده آن به خریدار فروخته می‌شود و روی آن سودهای گزاف کشیده نمی‌شود؛ البته در بسیاری از این موارد فروشنده تقصیرکار نیست زیرا باید هزینه‌هایی همچون اجاره‌ی مغازه و دستمزد فروشندگان را هم بدهد، اما شما می‌توانید با خرید مستقیم از تولیدکننده هزینه را برای خودتان کاهش دهید.
  • انتخاب نوع متریال: انتخاب مواد اولیه، تم رنگی، ابعاد، سبک و بسیاری فاکتورهای دیگر از جمله مواردی است که از صفر تا صد با خرید مستقیم میز و صندلی از تولیدکننده، پیش روی شما قرار خواهد گرفت.
  • انتخاب دقیق‌تر ابعاد: انتخاب ابعاد میز و تعداد صندلی‌های انتخابی و همچنین سفارش اختصاصی آن به تولیدکننده از دیگر مزایای خرید مستقیم از تولیدکننده است.

نکته مهمی به نام خدمات پس از فروش

دست آخر، موضوع گارانتی در خرید کالایی همچون میز و صندلی تمام چوب بسیار اهمیت دارد. خرید میز و صندلی تمام چوب از تولیدکننده این امتیاز را برای شما دارد که حتی پس از پایان یافتن گارانتی و تا زمانی که گارگاه تولیدی پابرجاست بتوانید به سازنده دسترسی داشته باشید و مستقیم از خدمات آن مجموعه استفاده کنید.

گروه تولیدی عاج تولیدکنندۀ انواع میز و صندلی تمام چوب، با اندازه و طرح‌های دلخواه شما عزیزان است، همچنین تمامی محصولات تولیدی این گروه دارای گارانتی 18 ماهه است. شما عزیزان می‌توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید و طرح‌های دلخواه خود را انتخاب نمایید.

آدرس کارخانه :تهران -بعد از پلیس راه جاجرود شهرک صنعتی خرمدشت خیابان سیاه سنگ دانش 4 پلاک62

آدرس سایت : https://ajsandali.com

دفترفروش :02176217918

نظر شما