شناسهٔ خبر: 66978204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هوای اصفهان سالم؛کاشان نارنجی

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین ۷۱ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

هوای اصفهان سالم؛کاشان نارنجیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان  بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان، خیابان فیض و سپاهان‌شهر با عدد ۶۰، میدان انقلاب ۹۶، پارک زمزم ۵۷، دانشگاه صنعتی ۶۷، بزرگراه خرازی ۹۵، رهنان ۷۴، خیابان زینبیه ۷۹، خیابان فرشادی ۵۴، بولوار کاوه ۶۴، کردآباد ۶۵، خیابان میرزا طاهر ۵۸ و ایستگاه ولدان ۶۹ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۱۰۴ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۵۶، شاهین‌شهر ۶۳، مبارکه با میانگین ۶۴ و قهجاورستان ۸۵ AQI وضعیت قابل قبول و در سجزی با ۱۵۸ AQI ناسالم برای عموم شهروندان و کاشان با ۱۰۶ AQI نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای زرین‌شهر، نجف آباد و منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان ، از امروز تا اواخر روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد به سبب وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان احتمال خیزش گردوخاک محلی و کاهش شعاع دید در جاده‌ها و نیز افرایش آلودگی هوا وجود دارد.

نظر شما