شناسهٔ خبر: 66996925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وضعیت قرمز هوا در قهجاورستان اصفهان

شاخص کیفی هوا در ایستگاه قهجاورستان با ۱۵۶ AQI در وضعیت قرمز است.

صاحب‌خبر -

وضعیت قرمز هوا در قهجاورستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلانشهر امروز در ایستگاه‌های ۲۵ آبان با ۱۴۱، خیابان احمدآباد ۱۱۵، بزرگراه خرازی ۱۴۲ و خیابان میرزا طاهر با ۱۱۴ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با ۱۵۹AQI در وضعیت ناسالم برای عموم به ثبت رسیده است.
شاخص هوای همچنین امروز در ایستگاه میدان انقلاب با ۹۴، پارک زمزم ۶۵، کاوه ۹۹، کردآباد ۸۸، دانشگاه صنعتی ۷۷، رهنان ۹۵، سپاهان‌شهر ۷۵، ولدان ۷۹، زینبیه ۸۴، سگزی ۹۲، فرشادی ۶۸ و فیض با ۸۸AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز دوشنبه (چهاردهم خرداد) با میانگین ۱۴۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر نیز با میانگین ۷۲، زرین شهر ۸۱، شاهین شهر ۸۳، مبارکه ۹۴ و نجف آباد با ۶۷AQI در وضعیت قابل قبول گزارش شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

نظر شما