شناسهٔ خبر: 66978184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

شاهرود | پرداخت مستمری ماهیانه به تمامی مددجویان حوزه توانبخشی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: مستمری مددجویان در سال جاری افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی مستمری خانواده های تحت حمایت در سال جاری گفت: بر این اساس مستمری مددجویان یک نفره به یک میلیون تومان رسیده است.

حسن غربا افزود:همچنین مستمری خانواده های دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و پنج نفره سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می شود.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت: به همت دولت سیزدهم، ۳۶۳۹ توانخواه و خانواده ایشان در حوزه توانبخشی از مستمری ماهیانه برخوردار هستند.

حسن غربا از افزایش شمار دریافت کنندگان حق پرستاری به ۵۶۱ توانخواه خبر داد و خاطرنشان کرد: ماهیانه بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال حق پرستاری به حساب این توانخواهان واریز میشود و علاوه بر این، حق پرستاری ضایعه نخاعی به مبلغ  دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به ۱۳۸ توانخواه به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در انتها اظهار داشت: در راستای اجرای بند "۲" تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ مستمری مددجویان بهزیستی به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) بر اساس کدملی واریز می شود.

نظر شما