شناسهٔ خبر: 66979688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره بهزیستی شاهرود:

پرداخت مستمری مددجویان شاهرود ۴۰ درصد رشد داشت

شاهرود- رییس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به برخورداری مددجویان از زندگی در شرایط مناسب است، گفت: پرداخت مستمری مددجویان شاهرود ۴۰ درصد رشد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه مستمری مددجویان تحت پوشش برای سال جاری در شاهرود ۴۰ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: این مهم مدیون دولت سیزدهم هستیم که کوشید مددجویان از امکانات و شرایط مناسب زندگی بهره مند باشند.

وی ضمن بیان اینکه سیاست‌های کلی بهزیستی بر خودکفایی و استقلال مددجویان تحت پوشش است، افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم با ارائه تسهیلات خوش اشتغالی، آموزش‌های مهارت محور و کمک به فروش محصولات مددجویان بتوانیم به این هدف سازمان بهزیستی جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه مستمری مددجویان یک نفره به یک میلیون تومان افزایش داده شد، ابراز داشت: برای خانواده‌های دو نفر این رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

غربا در ادامه تصریح کرد: به خانواده‌های سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفر دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و پنج نفر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۶۳۹ توان‌خواه و خانواده‌های آنها از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند، افزود: این مستمری به حساب سرپرست خانواده بر اساس کد ملی واریز خواهد شد.

نظر شما