شناسهٔ خبر: 67297039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

مشارکت مردم در انتخابات خنثی‌کننده اصلی توطئه‌های دشمن است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت اکثریت مردم در انتخابات نماد ایستادگی کامل در مقابل دشمنان بوده و موجب خنثی شدن توطئه های آنان در عرصه های مختلف می‌شود.

صاحب‌خبر -

مشارکت مردم در انتخابات خنثی‌کننده اصلی توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: این یک وظیفه ملی و شرعی است و هر عقل سلیمی می بیند که دشمنان با تمام قوا در برابر مسلمانان ایستاده اند و اقتضا می کند آنان نیز باید تمام قد در مقابلشان بایستند و با حضور در پای صندوق های رای آنان را ناکام بگذارند تا جرات نکنند به کشور ما صدمه ای بزنند.

وی بیان کرد: رسانه های دشمنان و مستکبران در تلاش هستند تا مشارکت در انتخابات را با دو قطبی سازی و سیاه نمایی ها کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: شاهد تبلیغات منفی معاندان در رسانه های مختلف هستیم ولی خداوند در قران تاکید دارد که اگر از دشمنان تبعیت شود، انسان به سمت بدبختی می رود و استکبار و دشمنان هم در صدد هستند تا مردم کشور در انتخابات شرکت نکنند.

وی با تاکید انتخاب اصلح در کنار مشارکت پرشور در انتخابات ادامه داد: نامزدهای انتخابات نیز لازم است دقت کنند تا اخلاق انتخاباتی رعایت شده و اقتدار ملی مورد هجمه قرار نگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: اگر به سوابق کاری و مدیریتی نامزدهای انتخاباتی و اظهارنظرها و طرفداران کاندیداها نگریسته شود و رفتارهای آنان مورد توجه قرار گیرد، می توان این افراد را شناخت و انتخاب صحیح را انجام داد.

وی با اشاره به فرا رسیدن اول تیرماه و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت: تبلیغ معارف دینی دارای اهمیت بسیاری است و این اهمیت به قدری است که یک روز خاص به نام این بخش در کشور نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه همه باید تبلیغ کننده دین باشند، بیان کرد: پیامبر اسلام در این مسیر همواره جانفشانی کردند و این بیانگر اهمیت این موضوع است.

نظر شما