شناسهٔ خبر: 66975994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل تیم‌ فوتبال مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر و با گل گولسیانی به برتری رسید و قهرمان بیست‌وسومین دوره لیگ شد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل تیم‌ فوتبال مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر و با گل گولسیانی به برتری رسید و قهرمان بیست‌وسومین دوره لیگ شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته آخر لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و موفق شد به مقام قهرمانی بیست‌وسومین دوره لیگ‌ برتر فوتبال ایران برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۶۸ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال که در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر پیکان به برتری برسد و ۶۷ امتیازی شود به مقام قهرمانی لیگ‌برتر فوتبال ایران رسید.

گل:

گئورگی گولسیانی دقیقه ۸۵ برای پرسپولیس

شرح گل:

در دقیقه ۸۵ این دیدار وحید امیری که در نیمه دوم به جای مسعود ریگی به میدان آمده بود همانند دیدار قبلی سرخپوشان اثرگذار واقع شد و با یک پاس گل زیبا و یک سانتر دقیق توپ را به درون محوظه جریمه مس رفسنجان ارسال کرد و گئورگی گولسیانی موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند و ورزشگاه آزادی را منفجر کند.

کارت‌زرد: 

مهدی ترابی، سروش رفیعی و عیسی آل کثیر از پرسپولیس و فرشید باقری وحامد لک از مس رفسنجان

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی (وحید امیری)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (علی نعمتی)، مهدی ترابی (محمد خدابنده لو)، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیس آل‌کثیر.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی (مجید نصیری)، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (عرفان شهریاری)، منتظر محمد و سجاد شهباززاده.

در جشن قهرمانی پرسپولیس، مهدی تاج و منصور قنبرزاده رئیس و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، نماینده استانداری تهران، علی پروین، محمود خردبین و رضا درویش مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند و اهدای مدال را به بازیکنان پرسپولیس انجام دادند.

* بیرانوند به همراه دو فرزند خود و با پوشیدن لباس محلی در جشن حضور یافت و در زمان دریافت مدال با مهدی تاج خوش و بش کرد.

* اوستون ارونوف، عبدالکریم حسن و گئورگی گولسیانی ۳ بازیکن خارجی پرسپولیس با به همراه داشتن پرچم‌های ازبکستان، قطر و گرجستان در جشن قهرمانی حضور یافتند.

* سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی ترابی به همراه فرزندان خود در جشن قهرمانی شرکت کردند.

* اوسمار ویه را با پوشین پیراهنی که روی آن عکس خود و یحیی گل محمدی را چاپ کرده بود در جشن قهرمانی شرکت کرد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت مدال، با استفاده از تلفن همراه خود با کاپ قهرمانی عکس سلفی انداختند.

* سعید صادقی با پای گچ گرفته که رنگ گچش هم قرمز بود با عصا در جشن قهرمانی حضور یافت.

* مربیان برزیلی پرسپولیس با به همراه داشتن پرچم برزیل در جشن قهرمانی شرکت کردند.

* سید جلال حسینی مربی پرسپولیس به همراه دو فرزند دختر خود در جشن حضور یافت.

* کاپ قهرمانی توسط محمود خوردبین به امید عالیشاه داده شد تا کاپ را بالای سر خود ببرد.

نظر شما