شناسهٔ خبر: 67283428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسیر مرگبار صعود مس‌ رفسنجان به فینال!

مس رفسنجان مسیر سختی را برای رسیدن به فینال جام حذفی پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان مسیر سختی را برای رسیدن به فینال جام حذفی پشت سر گذاشته است و با حذف 2 مدعی جدی قهرمانی شایستگی خود را برای حضور در فینال مسابقات نشان دادند.

مس رفسنجان هر 4 مسابقه خود را مقابل تیم‌های لیگ برتری انجام دادند، آنها به ترتیب مقابل استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم اراک قرار گرفتند و در بین تمام تیم‌های حاضر در جام حذفی سخت‌ترین مسیر را طی کردند تا به فینال مسابقات برسند، این در حالی است که رقیب آنها سپاهان هم مقابل شمس‌آذر، استقلال ملاثانی، ملوان و گل‌گهر به میدان رفته که به نسبت مسیر مس رفسنجان ساده‌تر بوده است.

2044060

بازی مقابل استقلال در مرحله اول جام حذفی بازی سختی بود و آنها در شرایطی مقابل آبی‌ها به میدان رفتند که آنها هفته‌های طولانی را شکست ناپذیر بودند در مقابل این تیم در جام حذفی شکست خوردند و این دومین شکست فصل استقلالی‌ها تحت هدایت جواد نکونام بود.

آنها در مرحله بعدی به مصاف تیم پیکان رفتند و در آن زمان خودروسازان شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاشتند و با روزهای بحرانی خود فاصله داشتند و مس رفسنجان یک بازی فوق‌العاده سخت را پشت سر گذاشت و در نهایت در ضربات پنالتی صعود کرد.

دیدار با تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی یکی دیگر از مسابقات سخت آنها بود که در ورزشگاه یادگار مقابل تیمی قرار گرفتند که حمایت هواداران را همراه خود داشتند و لیگ برتر را از دست داده بود، تراکتوری‌ها در این مسابقه با تمام قوا به میدان آمده بودند، در نهایت مس رفسنجان با گلزنی محمدمهدی محبی در وقت‌های اضافه و حفظ تک گل خود به مرحله بعدی صعود کردند.

2044059

آخرین مصاف آنها پیش از صعود به فینال در اراک و مقابل آلومینیوم اراک انجام شد، حمایت ویژه هواداران اراک و شرایط خوب تیم مجتبی حسینی یک مسابقه سخت دیگر را برای مس رفسنجان رقم زد و آنها در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال مسابقات رسیدند.

آخرین دیدار آنها مقابل سپاهان اصفهان یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران برگزار خواهد شد و در صورت قهرمانی مس رفسنجان در این مسابقات یکی از شایسته‌ترین قهرمان‌ها خواهد بود که مسیر سخت و عجیبی را پشت سر گذاشته است.

نظر شما