شناسهٔ خبر: 66974437 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی  سالگرد ارتحال امام راحل در تهران

روزنامه جوان

تردد خودرو‌های سنگین در مسیر میدان نماز اسلامشهر به سمت شرق (کمربندی دوم) هم ممنوع است. تردد کلیه اتوبوس‌های کاروان‌ها هم از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن‌آباد به سمت فرودگاه امام‌خمینی (ره) هدایت می‌شوند. تردد در محدوده پل فیروز‌آباد به سمت غرب هم ممنوع است. 

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را اعلام کرد. 
 سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور در نشست خبری روز گذشته گفت که تمهیدات ترافیکی در چندین فاز و لایه اجرایی می‌شود که مرحله اول آن از ساعت ۲۲ یک‌شنبه ۱۳ خرداد ماه اجرایی خواهد شد و تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت. وی از محدودیت برای تردد خودرو‌های سنگین باربری خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سنگین از ساعت ۲۲ یک‌شنبه ۱۳ خرداد تا پایان مراسم در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن‌آباد به سمت شمال ممنوع است و خودرو‌ها برای ورود به تهران از جاده چرمشهر تردد خواهند داشت. همچنین تردد خودرو‌ها در شمال به جنوب بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودرو‌ها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد. تردد خودرو‌های سنگین در مسیر میدان نماز اسلامشهر به سمت شرق (کمربندی دوم) هم ممنوع است. تردد کلیه اتوبوس‌های کاروان‌ها هم از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن‌آباد به سمت فرودگاه امام‌خمینی (ره) هدایت می‌شوند. تردد در محدوده پل فیروز‌آباد به سمت غرب هم ممنوع است. 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: از ساعت ۲۲ روز یک‌شنبه تا پایان مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه در تقاطع سه راه باقر شهر به سمت علامه عسگری غرب تا پل حرم، مسیر شمال به شرق و جنوب به شرق آزادراه خلیج فارس به سمت علامه عسگری شرق تا تقاطع سه راه باقر شهر، مسیر جنوب به شمال آزادراه قم – تهران از پل حسن آباد، جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت (هدایت خودرو‌ها به سمت شرق و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران خواهد بود)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آوینی پل شهید رجایی، بلوار اولیا در مسیر غرب به شرق برای دسترسی به بلوار علامه عسگری و مسیر شمال به جنوب بلوار شهید رجایی ورودی به بزرگراه شهید آوینی غرب ممنوع بوده و در این مسیر‌ها تا پایان مراسم محدودیت تردد خواهیم داشت. 
موسوی‌پور درباره اجرای دیگر محدودیت‌های ترافیکی گفت: از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۴ خردادماه تا پایان مراسم، تردد کلیه وسایل نقلیه از شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب بزرگراه آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح‌آباد) جنوب ممنوع و خودرو‌ها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد. وی گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاد راه تهران ـ قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران ـ قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد.

نظر شما