شناسهٔ خبر: 66959008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از سوی رییس پلیس راهور تهران بزرگ؛

تمهیدات ترافیکی پایتخت برای سالگرد ارتحال امام(ره) تشریح شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی (محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها) ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این تمهیدات از شامگاه یکشنبه ۱۳ خرداد در معابر پایتخت منتهی به حرم امام اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور روز شنبه در نشست خبری با موضوع تمهیدات پلیس راهور برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: شامگاه یکشنبه از ساعت ۲۲ ممنوعیت توقف در معابر منتهی به حرم مطهر امام راحل را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ورودی پارکینگ‌ها و خروجی آنها هم ممنوعیت توقف خواهیم داشت و از سوی دیگر به دلیل اینکه تراکم اتوبوس‌ها در اطراف حرم از ۱۳ خرداد زیاد است از ساعت ۲۲ روز یکشنبه محدودیت ماشین‌های سنگین از سمت اسلامشهر و واوان به پایتخت نیز اجرایی می‌شود.

به گفته سرهنگ موسوی پور، آزادراه تهران به قم روی پل حسن آباد از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد ممنوعیت تردد خواهیم داشت و به غیر از کاروان اتوبوس‌های استان کرمانشاه، مابقی وسایل باید از جاده قدیم قم تردد کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به محدودیت‌های تردد خودروهای سنگین اشاره داشت و گفت: جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن آباد به سمت شمال ممنوع و خودروها جهت ورود به تهران به سمت جاده چرمشهر هدایت خواهند شد.

به گفته وی، تردد در مسیر شمال به جنوب شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودروها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد.

سرهنگ موسوی‌پور افزود: همچنین تردد در مسیر میدان نماز اسلامشهر به سمت شرق (کمربندی دوم) ممنوع است و تردد کلیه اتوبوس‌های کاروان ها نیز از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن آباد به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) هدایت می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین تردد در محدوده  پل فیروز آباد به سمت غرب ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور به سایر محدودیت‌های تردد نیز اشاره داشت و گفت : از ساعت ۶ روز دوشنبه ۱۴ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه از شمال به جنوب شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع و خوردروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از ساعت ۲۲ فردا یکشنبه تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه در محور های تقاطع سه راه باقر شهر به سمت علامه عسگری غرب تا پل حرم، مسیر شمال به شرق و جنوب به شرق آزادراه خلیج فارس به سمت علامه عسگری شرق تا تقاطع سه راه باقر شهر،   مسیر جنوب به شمال آزادراه قم –تهران از پل حسن آباد، جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت (هدایت خودروها به سمت شرق(جاده سایت) و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران خواهد بود؛ همچنین در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آوینی پل شهید رجایی، بلوار اولیاء در مسیر غرب به شرق جهت دسترسی به بلوار علامه عسگری، شمال به جنوب بلوار شهید رجایی ورودی به بزرگراه شهید آوینی غرب محدودیت تردد خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاده راه تهران ـ قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران ـ قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعیت‌های توقف افزود: از ساعت ۲۴ روز یکشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر بزرگراه خلیج فارس از  بزرگراه آزادگان تا عوارضی  تهران قم، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از بزرگراه آزادگان تا بلوار علامه عسگری و بلوار علامه عسگری از پل آزادراه خلیج فارس تا سه راه باقر شهر در هر ۲ مسیر اعمال ممنوعیت های توقف خواهیم داشت.

سرهنگ موسوی پور گفت: همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه در حریم تقاطع ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی  ممنوع است.

وی افزود: تردد سواری‌های شخصی جهت شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) علیه صرفاً از جاده قدیم یا (شهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره ۴ که در خیابان شهید فیروزی و همچنین قطعات قدیم و جدید بهشت زهرا از درب باب الحوائج و همچنین درب گلدسته خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت نیز از همین مسیر جاده قدیم درب گلدسته، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا س به سمت پارکینگ در میدان آبنما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تردد اتوبوس‌های کاروان‌های مربوط به شرکت کنندگان در مراسم که از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور مراجعه می‌کنند در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس ممنوع است چرا که در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس هیچگونه ورودی به پارکینگ نخواهیم داشت اما در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم به تهران که از ساعت ۲۴ شب ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ محدودیت اجرا خواهد شد صرفاً اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ ۷ استان‌های زنجان، کرمانشاه، همدان و بوشهر می‌تواند عبور کنند و همچنین اتوبوسهای مربوط به پارکینگ استان قم می‌توانند از محدودیت عبور و به پارکینگ خود در نزدیکی کهریزک تردد کنند.

به گفته وی، بنابراین از روی پل کهریزک به سمت شمال به صورت صد درصدی محدودیت اعمال خواهد شد و اتوبوس‌هایی که از این پارکینگ‌ها تردد دارند از سمت کهریزک صرفاً به سمت پارکینگ خود آنها هدایت خواهند شد و اجازه تردد به سمت عوارضی را نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: جهت مهمانان ویژه که مراجعه می‌کنند صرفاً مسیر شمال به جنوب خلیج فارس بعد از عوارضی ۲ دورگرد وجود دارد که یکی ۳۰۰ متر بعد از عوارضی و دیگری ۷۰۰ متر بعد از عوارضی می‌توانند تعبیه شده است که این عزیزان نیز می توانند از این دورگردها دور زده و به سمت پاویون حرم به داخل مجموعه وارد شوند.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: محدوده  شمال به جنوب خلیج فارس برای اتوبوس‌های بین شهری که از ترمینال ها به سمت شهرهای جنوبی کشور مسافر دارند مشکلی برای تردد  وجود ندارد که البته در پلیس راه اتوبان تهران - قم از ساعت ۱۶ روز ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ ثبت ساعت انجام نخواهد شد و این ثبت ساعت در پلیس راه قم صورت می‌پذیرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین تردد موتورسیکلت‌های سنگین ۲۵۰ سی سی به بالا که پلاک هم نمی‌شوند تحت هر شرایطی در بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و در معابرپیرامونی و عمومی ممنوع می‌باشد و پلیس در صورت مشاهده موتور سیکلت را توقیف و به پارکینگ دلالت می‌دهد. بنابراین تردد موتور سیکلت‌های سنگین و هرگونه وسیله نقلیه بدون پلاک ممنوع است.

پارکینگ های مراسم ارتحال

سرهنگ موسوی پور به پارکینگ ها و مسیرهای ورود و خروج به پارکینگ ها اشاره کرد و بدین شرح توضیح داد:

پارکینگ شماره ۱: موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل بلوار نیکان، بلوار مشاهیر و پارکینگ ضلع جنوب شرقی درب شماره ۳ ورودی حرم مطهر است.

این پارکینگ جهت استان مرکزی و استان اصفهان

مسیر ورود : آزادراه خلیج فارس به شمال – پل حسن آباد – جاده قدیم قم تهران به شمال – جاده سایت (شهید تهرانی مقدم) - باب الصادقین - ورودی قطعات جدید بهشت زهرا (س) – میدان شهید افراسیابی – زیرگذر کهریزک – بلوار نیکان – بلوار مشاهیر

مسیر خروج: بلوار مشاهیر – بلوار نیکان – باب القیامه – جاده قدیم قم تهران به جنوب

پارکینگ شماره ۲ : موقعیت مکانی : بلوار شهدا

این پارکینگ جهت استان چهار محال بختیاری و استان لرستان، استان سمنان و استان کرمان استان هرمزگان استان کهکیلویه و بویر احمد و استان سیستان بلوچستان

مسیر ورود :

استان های چهار محال بختیاری، لرستان، کرمان هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان

آزادراه خلیج فارس به شمال –پل حسن آباد – جاده قدیم قم تهران به شمال– درب گلدسته – بلوار حضرت زهرا (س) –بلوار شهداء

استان سمنان

 از طریق جاده امام رضا (ع) به غرب – کمربندی ورامین به غرب – پل قاسم آباد – جاده قدیم قم به تهران به جنوب – دورگرد زیر پل شور آباد -جاده قدیم قم تهران به شمال -درب گلدسته – بلوار حضرت زهرا (س) بلوار شهداء وارد پارکینگ مربوطه می گردد.

مسیر خروج :

استان های چهار محال بختیاری، لرستان، کرمان هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان

بلوار حضرت زهرا (س) به شرق – درب گلدسته – جاده قدیم قم تهران به جنوب

استان سمنان

بلوار حضرت زهرا (س) به شرق – درب گلدسته – جاده قدیم قم تهران به جنوب – پل قاسم آباد – کمربندی ورامین به شرق

پارکینگ شماره ۳ :

موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل قسمت طرح توسعه بهشت زهرا (س) (قطعات ۲۰۰ به بالا) است.

این پارکینگ جهت استان فارس، استان گلستان و استان خراسان جنوبی

مسیر ورود و خروج :

استان گلستان

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به شرق _ پل شهید رجایی _ بزرگراه شهید رجایی جنوب (جاده قدیم قم تهران) – باب الرضا (ع) قطعات ۲۰۰به بالا وارد بلوار مربوطه می گردند.

مسیر خروج :

باب الرضا (ع) – جاده قدیم قم تهران به جنوب – دورگرد شمال به شمال روبروی درب گلدسته دور زده و مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم تهران را طی مسیر کنند.

استان خراسان جنوبی :

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به غرب _ پل شهید رجایی _ بزرگراه شهید رجایی جنوب (جاده قدیم قم تهران) – باب الرضا (ع) قطعات ۲۰۰به بالا وارد بلوار مربوطه می گردند.

مسیر خروج :

باب الرضا (ع) – جاده قدیم قم تهران به جنوب – دورگرد شمال به شمال روبروی درب گلدسته دور زده و مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم تهران را طی مسیر کنند.

استان فارس :

مسیر ورود :آزادراه خلیج فارس – پل حسن آباد –جاده قدیم قم تهران به شمال– سه راه باقر شهر – دورگرد غیر همسطح (زیر گذر) به سمت جنوب _ باب الرضا (ع) قطعات ۲۰۰به بالا وارد بلوار مربوطه می گردند.

مسیر خروج : باب الرضا (ع) – جاده قدیم قم تهران به جنوب را طی مسیر کنند.

پارکینگ شماره ۴ :

موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل بلوار غدیر، خیابان شهید فیروزی و معابر داخلی بهشت زهرا (س) است.

 این پارکینگ جهت استفاده زائرینی که با خودرو شخصی تردد می‌کنند و اتوبوس‌های زائرینی که درتهران اسکان یافته اند در نظر گرفته شده است.

مسیر ورود :

مسیر شماره یک : بزرگراه شهید آوینی به غرب – بزرگراه شهید رجایی به جنوب – نرسیده به علامه عسگری وارد خیابان شهید فیروزی به غرب – بلوار غدیر

مسیر شماره دو : بزرگراه شهید آوینی به غرب – بزرگراه شهید رجایی به جنوب – درب گلدسته – معابر داخلی بهشت زهرا (س)

مسیر خروج :

مسیر شماره یک : خیابان شهید فیروزی (توریست) به شرق – جاده قدیم قم به تهران به جنوب – دورگرد شمال به شمال سه راه باقرشهر (زیرگذر) – بزرگراه شهید رجایی به شمال

مسیرشماره دو : جاده خیر آباد به شرق– بزرگراه شهید رجایی به جنوب – تقاطع پالایشگاه – بزرگراه شهید رجایی به شمال

مسیر شماره دو : معابر داخلی بهشت زهرا (س) - درب گلدسته – بزرگراه شهید رجایی به شمال-

پارکینگ شماره ۵ :

موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل بلوار اخلاقی است.

این پارکینگ جهت استان خراسان رضوی استان خراسان شمالی و استان آذربایجان غربی استان آذربایجان شرقی

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به غرب و شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – جاده انبار اخلاقی به جنوب و در نهایت وارد بلوار مربوطه می گردند.

مسیر خروج :

جاده انبار اخلاقی به شمال– بزرگراه شهید هاشمی به شمال (بلوار صالح آباد) – بزرگراه آزادگان تعیین مسیر می‌کنند.

پارکینگ شماره ۶ :

موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل محوطه ضلع شمالی بلوار شهید علامه عسگری روبروی حرم مطهر حضرت امام (ره) است. پارکینگ ویژه اتوبوس های شرکت واحد شهر تهران در نظر گرفته شده است.

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به غرب و شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – جاده مزرعه به غرب و در نهایت وارد محوطه مربوطه می گردند.

مسیر خروج :

 اتوبوس‌های شرکت واحدازمسیر بلوار علامه عسگری به سمت غرب– آزادراه خلیج فارس به شمال تعیین مسیر می‌کنند.

پارکینگ شماره ۷ : موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل محوطه ضلع جنوب بلوار اولیاء و ضلع غربی آزادراه خلیج فارس است.

این پارکینگ جهت استان های زنجان، استان همدان، استان، استان کردستان واستان بوشهر

مسیر ورود :

آزادراه خلیج فارس به شمال – پل کهریزک – زیر پل کهریزک به غرب – جنوب به شمال جاده نمایشگاه شهر آفتاب – پارکینگ استان مربوطه

مسیر خروج :

شمال به جنوب جاده نمایشگاه شهر آفتاب – بلوار کهریزک – ورودی آزادراه خلیج فارس به جنوب

پارکینگ شماره ۸ : موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل محوطه ضلع شمال بلوار اولیاء و ضلع غربی آزادراه خلیج فارس و ضلع جنوب دانشگاه آزاد اسلامی است.

این پارکینگ جهت استان مازندران، استان گیلان، استان اردبیل

استان های گیلان و اردبیل و شهرستان های غرب استان مازندران :

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به شرق – (قبل از پل اسلامشهر وارد مسیر کنار گذر (کندرو) می شوند) – جاده مرتضی گرد به جنوب – خیابان ضلع جنوب دانشگاه آزاد

مسیر خروج :

مسیر شماره ۱: جاده مرتضی گرد به شمال – بزرگراه آزادگان به سمت شرق – از پل شهید کاظمی تعیین مسیر کنند.

مسیر شماره ۲: خیابان مجاور شرقی دانشگاه آزاد – زیر گذر پل خلیج فارس – خلیج فارس به شمال

استان مازندران (شهرستان های شرق) :

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به شرق –(قبل از پل اسلامشهر وارد مسیر کنار گذر (کندرو) -پل اسلامشهر - بزرگراه آزادگان به شرق –می شوند) – جاده مرتضی گرد به جنوب – خیابان ضلع جنوب دانشگاه آزاد

مسیر خروج :

مسیر شماره ۱: جاده مرتضی گرد به شمال – بزرگراه آزادگان به سمت شرق – از پل شهید کاظمی تعیین مسیر کنند.

مسیر شماره ۲: خیابان مجاور شرقی دانشگاه آزاد – زیر گذر پل خلیج فارس – خلیج فارس به شمال

پارکینگ شماره ۹ : موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل بلوار کهریزک (بلوار شهید بهشتی) و بلوار واقع در ضلع شمال میدان شهدای کهریزک و همچنین محوطه ضلع شرقی آزادراه خلیج فارس قبل از عوارضی است.

این پارکینگ جهت استان قم، استان خوزستان، استان یزد

استان قم

مسیر ورود :

استان قم از طریق جنوب به شمال آزادراه خلیج فارس – پل کهریزک وارد محوطه پارکینگ می شوند.

مسیر خروج :

استان قم از طریق خروجی پارکینگ وارد شمال به جنوب خارج و از بریدگی احداثی در رفیوژ میانی وارد آزادراه خلیج فارس می گردند.

استاد یزد و خوزستان

مسیر ورود :

استان خوزستان و استان یزد از طریق جنوب به شمال آزادراه خلیج فارس – پل حسن آباد– جاده قدیم قم تهران به شمال جاده– دورگرد غیر همسطح بعد از جاده سایت به سمت جنوب دور زده – جاده قدیم قم تهران به جنوب – بلوار کهریزک (شهید بهشتی) به غرب – میدان شهدای کهریزک

مسیر خروج :

استان خوزستان و استان یزد از طریق بلوار کهریزک (شهید بهشتی) به شرق – قبل از پل جاده قدیم قم تهران – خیابان هاشمی نژاد به جنوب – خیابان مصطفوی به شرق – جاده قدیم قم تهران طی مسیر کنند.

پارکینگ شماره ۱۰ : موقعیت مکانی این پارکینگ شامل:

۱- پارکینگ ضلع جنوبی بلوار علامه عسگری جنب پارکینگ حرم

۲- محوطه ضلع شمال بلوار علامه عسگری وضلع شرقی پارکینگ شماره ۶

۳- پارکینگ ضلع شمال غربی مترو حرم:

۴- پارکینگ ایستگاه مترو شاهد (کاروان خودرویی)

این پارکینگ جهت کاروانهای شهر تهران

مسیر ورود :

این پارکینگ شامل

۱- پارکینگ ضلع جنوبی بلوار علامه عسگری جنب پارکینگ حرم:

ورود : بزرگراه آزادگان به غرب و شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – بلوار علامه عسگری به غرب و از روبروی درب با برداشتن نیوجرسی های رفیوژ میانی وارد پارکینگ مربوطه می گردند.

۲- محوطه ضلع شمال بلوار علامه عسگری وضلع شرقی پارکینگ شماره ۶

ورود : بزرگراه آزادگان به غرب و شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – بلوار علامه عسگری به غرب – مسیر اختصاصی جنب پارکینگ شماره ۶ وارد پارکینگ می گردند

۳ و ۴- پارکینگ ایستگاه مترو شاهد

ورود : بزرگراه آزادگان به غرب و شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – قبل از دورگرد توحیدی به صورت خلاف جهت به سمت جنوب – علامه عسگری به شرق (خلاف جهت) –– ورودی پارکینگ مترو ایستگاه شاهد

۵- پارکینگ ضلع شمال بلوار سلام امام

ورود : . ورود : بزرگراه آزادگان به غرب و شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – بلوار علامه عسگری به غرب – دورگرد شرق به شرق – بلوار علامه عسگری به شرق از درب باب السلام وارد پارکینگ مربوطه می گردند.

مسیر خروج:

از پارکینگ های مربوطه وارد علامه عسگری شده و از طریق بزرگراه شهید هاشمی و آزادراه خلیج فارس تعیین مسیر کنند.

پارکینگ شماره ۱۱ : موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل محوطه ضلع جنوبی بخشداری شهر آفتاب است.

این پارکینگ جهت شهرستان های شرق تهران و شهرری و استان قزوین

مسیر ورود :

بزرگراه شهید آوینی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – انبار اخلاقی به غرب – راه روستایی پشت امامزاده – خیابان بخشداری و در نهایت وارد محوطه مربوطه می گردند.

مسیر خروج :

 از طریق خیابان بخشداری (امامزاده) واقع در ضلع شمال پارکینگ به سمت غرب و قبل از زیر گذر آزادراه خلیج فارس وارد مسیر روستای سعید آباد به شمال سپس مجموعه گل و گیاه به سمت غرب و وارد آزادراه خلیج فارس به شمال می گردند.

استان قزوین

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به شرق _ پل شهید صنیع خانی _ بزرگراه شهید هاشمی به جنوب (صالح آباد) – انبار اخلاقی به غرب و در نهایت وارد محوطه مربوطه می گردند.

مسیر خروج :

جاده انبار اخلاقی به شمال – بزرگراه شهید هاشمی به شمال (بلوار صالح آباد) –بزرگراه آزادگان تعیین مسیر کنند.

پارکینگ شماره ۱۲ :

موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل محوطه خاکی ضلع جنوب دانشگاه آزاد اسلامی و ضلع غربی پارکینگ شماره ۸ است.

این پارکینگ جهت استان البرز (شهرستان های تابعه) و استان ایلام

مسیر ورود :

بزرگراه آزادگان به شرق – (قبل از پل اسلامشهر وارد مسیر کنار گذر (کندرو) می شوند) – جاده مرتضی گرد به جنوب – خیابان ضلع جنوب دانشگاه آزاد

مسیر خروج :

جاده مرتضی گرد به شمال – بزرگراه آزادگان به سمت شرق – از پل شهید کاظمی تعیین مسیر کنند.

پارکینگ شماره ۱۳ :

موقعیت مکانی : این پارکینگ شامل بلوار اولیاء حد فاصل دورگرد شرق به شرق تا جاده میان آباد (درختی)، خیابان واقع در ضلع شمال دانشگاه شاهد و محوطه خاکی واقع در امتداد بلوار اولیاء پس از جاده میان آباد به سمت غرب است.

این پارکینگ جهت شهرستان های غرب استان تهران سپاه سیدالشهدا (ع) در نظر گرفته شده است.

مسیر ورود :

اسلامشهر – سعید آباد به شمال -چهاردانگه – بلوار امام خمینی – جاده حسین آباد

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد که شهروندان تهرانی از مترو و اتوبوس برای تردد و رساندن خود به حرم امام خمینی(ره) استفاده کنند.

سرهنگ موسوی پور به کسانی که می‌خواهند به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) بروند گفت: این عزیزان می توانند از جاده وهن آباد استفاده کنند.

نظر شما