شناسهٔ خبر: 67505027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل بندر امیرآباد:

۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندر امیرآباد جذب شد

بهشهر- موسی پور، مدیرکل بندر امیرآباد میزان سرمایه گذاری جذب شده بخش خصوصی طی فعالیت دولت سیزدهم را در این بندر بیش از ۳۵ هزار میلایرد ریال ذکر کرد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی موسی پور در گفت وگو با خبرنگار بازار میزان عملیات تخلیه و بارگیری را در دولت کنونی ۱۰ میلیون و ۶۸۹ هزارو ۳۱۴ تن ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به دولت قبل رشد داشته است.

وی میزان عملیات تخلیه و بارگیری را در دولت قبل ۱۰ میلیون و ۴۰۱۴ هزار تن ذکر کرد و گفت: حجم عملیات تخلیه و بارگیری در دولت کنونی ۲/۶ رشد داشته است.

وی میزان اشتغال زایی در سال گذشته را در بندر ۱۶۱ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ در مجموع ۳۲۷ نفر بوده است.

مدیر کل بندر امیرآباد توسعه شبکه نوری بندر به میزان ۲۵ درصد در راستای توسعه دولت الکترونیک و روانسازی فرایندهای گردش کالا را از دیگر دستاوردها ذکر کرد و گفت: میزان اعتبارات پروژه‌های سرمایه‌ای در دولت کنونی ۲۳۱ نسبت به دولت قبل رشد داشته است.

موسی پور یادآور شد از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ هشت هزار و ۵۸۲ میلیارد ریال اعتبارات وژه‌های سرمایه‌ای تخصیص داده شد که نسبت به سه هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال اعتبارات دولت قبل رشد داشته است.

مدیرکل بندر امیرآباد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را ۳۵ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این بخش نیز با رشد ۷۴۸ درصدی در مقایسه با عملکرد مشابه دولت قبل مواجه بودیم.

نظر شما