شناسهٔ خبر: 66974078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

غلامپور: فدراسیون دوست داشت دوم شویم / جام کثیف را نمی‌خواهیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: جام‌های کثیف در خانه، باشگاه و هواداران‌ ما جایی ندارد و فقط جام تمیز در باشگاه ما وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور پس از نایب قهرمانی استقلال در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال را نایب قهرمان کردند. از راس فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته داوران و همه دوست داشتند استقلال دوم شود و تمام برنامه‌شان این بود که استقلال جام نگیرد که به هدف‌شان رسیدند. ان‌شاءالله که اشتباه کرده باشم، اما پیش خدا معلوم است که این جام تمیز و پاک برای ما و هواداران بود و نباید حق این هواداران ضایع می‌شد. ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم و در باشگاه نمی‌گذاریم.

وی در خصوص صحبت‌های همراه با بغض خود اظهار داشت: واقعاً حق ما را خوردند. این جام‌های کثیف در خانه، باشگاه و هواداران‌ ما جایی ندارد و فقط جام تمیز در باشگاه ما است. 30 هفته حق ما را خوردند. همین امروز گل آفساید زدند. راضی به رضای خدا هستیم. تا اینجا بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند. از ابتدای فصل یکسری افراد که از فوتبال سر در نمی‌آورند این باشگاه را نابود کردند و الان هم اینگونه شد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ به این سوال که با ورود VAR مشکلات داوری کمتر خواهد شد گفت: بستگی به وجدان داوران دارد. جایی که در حق ما اجحاف کردند اعتراض می‌کنیم.

غلامپور در خصوص 18 کلین شیت سیدحسین حسینی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: همه از سیدحسین راضی هستیم. خیلی زحمت کشید. پارسال به ناحق هجمه روی او بود، اما سید یکی از بهترین گلرهای ایران است و حقش است در تیم ملی بازی کند. امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه ملی داشته باشند نه رنگی.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما